Sh-pub Kväll 6/10-07

Jag tror att du blev tändkule-addicted redan efter jungfruturen. Din kropp försöker återskapa den där tändkulepulsen som den nu inte får längre. :hihi

Hoppas iaf att hickan släppt nu!

Nått lurt är det!

Men nu har den släppt..:rolleyes:

Saxat från wikipedia "Världens längsta hickanfall
Charles Osborne (1894–1991) från Iowa, USA, började hicka 1922 när han försökte väga en gris innan den skulle slaktas. Han lyckades inte hitta något botemedel mot hickan, som fortsatte till februari 1990, sammanlagt 68 år." :gnissla

Nått lurt är det!

Men nu har den släppt..:rolleyes:

Saxat från wikipedia "Världens längsta hickanfall
Charles Osborne (1894–1991) från Iowa, USA, började hicka 1922 när han försökte väga en gris innan den skulle slaktas. Han lyckades inte hitta något botemedel mot hickan, som fortsatte till februari 1990, sammanlagt 68 år." :gnissla

:D Då har du nå å sikta in dej på i alla fall :rolleyes: :tummenupp

Inte en skråma eller en uns av huvudvärk! Nästa gång ska vi drikCa ordenligt!!! :fakta

Kul att träffa pucken (min homoerotiske vän), icko, larzon, eskilsson (vad han nu heter här), pinkaibyssorna, dreggel och alla båtåkarpolare :)

Du gjorde min kväll...:tungan

Ja va fan, nu när förfesten är avklarad så kan vi ju börja supa på riktigt !

Jag ville ju bara se om gayshottarna slog till men du verkar ha ett bra imunsystem.

Så det var det som var planen! Jag minns att du kom med den ena godissmakande shotten efter den andra.:hihi Jag får bjuda igen nästa gång om jag inte skötte den saken igår. Nästa gång hoppas jag att du kan komma med på SVinö! En dieselkramare till var nog en av de få saker som saknades i flocken ombord.

Så det var det som var planen! Jag minns att du kom med den ena godissmakande shotten efter den andra.:hihi Jag får bjuda igen nästa gång om jag inte skötte den saken igår. Nästa gång hoppas jag att du kan komma med på SVinö! En dieselkramare till var nog en av de få saker som saknades i flocken ombord.

Är det tändkuleskorven? Det gör Jag gärna. skråla och spy över relingen! Amen.

Fan jag missa dig tror jag. Eller? :va

Vet inte. Vart möta folk overload. Stod och snacka med Jürgen en del och med cp-danne aka D-MAN samt en lätt förfriskad Freddie. Det dök in lite folk i bland och hälsade men Jag hade fullt upp med att sköta andning, hålla ballansen osv så Jag minns inte.

Last edited:
Vet inte. Vart möta folk overload. Stod och snacka med Jürgen en del och med cp-danne aka D-MAN samt en lätt förfriskad Freddie. Det dök in lite folk i bland och hälsade men Jag hade fullt upp med att sköta andning, hålla ballansen osv så Jag minns inte.

Jag hälsade nog på dig en sväng! *s*

Kaaaaaaaaaaaakan....MÅSTE du vara överallt med din kaaaaaaaaaaaaaamera ??:mad:
Jag håller med.... Kakan, kan du inte glömma din kamera hemma??

Bilderna på mig måste vara de värsta som tagits någonsin. Dessutom så kan man ju tro att jag hade druckit alkohol när man ser dem... De förvanskar sanningen :mad:

Jag vaknade första gången vid halv elva, jag tog en alvedon och gick och lade mig igen och vaknade sen 14.30. Hade jag varit full så hade jag sagt att det var skönt med en fylla igår, men nu kan jag ju inte säga det... :D

Kul var det :tummenupp

Jag håller med.... Kakan, kan du inte glömma din kamera hemma??

Bilderna på mig måste vara de värsta som tagits någonsin. Dessutom så kan man ju tro att jag hade druckit alkohol när man ser dem... De förvanskar sanningen :mad:

Jag vaknade första gången vid halv elva, jag tog en alvedon och gick och lade mig igen och vaknade sen 14.30. Hade jag varit full så hade jag sagt att det var skönt med en fylla igår, men nu kan jag ju inte säga det... :D

Kul var det :tummenupp

:7peta Nu gnäller du lika mycke som Bobo och Prillan gör när jag har kameran med, vem skulle annars få er att klaga så här mycke :rolleyes: :D

:D Japp jag hade min fylle lins i kameran i går :rolleyes:

Sjäv bangade jag tidigt pga smärtor i rygg och ländrygg :huvet hade redigt ont och får nog gå till fabbror doktorn i morgon då de inte är nå bättre i dag :(

:7peta Nu gnäller du lika mycke som Bobo och Prillan gör när jag har kameran med, vem skulle annars få er att klaga så här mycke :rolleyes: :D

:D Japp jag hade min fylle lins i kameran i går :rolleyes:

Sjäv bangade jag tidigt pga smärtor i rygg och ländrygg :huvet hade redigt ont och får nog gå till fabbror doktorn i morgon då de inte är nå bättre i dag :(
Ja men jag ser för bedrövlig ut, det där är ju värre än i verkligheten... :gnissla Och kom inte och säg att jag ser ut så där för då kommer aldrig att ta av mig hjälmen igen :hjälm

Men du hängde med till två halvtretiden så du var ju med nästan till stängningsdags och det ser ut som att du fick med det mesta... :D

Nu så.. :)
Kvällen började toppen :tummenupp Schnygga grabbar, Dr.Bike med fru och Fille. När Jörgen smällt av sin kanon gick det bara utför :fakta

Bifogat

• IMG_0271.jpg
    IMG_0271.jpg
    75 KB · Visningar: 50
  • IMG_0266.jpg
    IMG_0266.jpg
    119.3 KB · Visningar: 74
  • IMG_0267.jpg
    IMG_0267.jpg
    94.8 KB · Visningar: 81
  • IMG_0273.jpg
    IMG_0273.jpg