Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skojj att sätta lite ansikten på folk! Lite halvjobbigt att springa runt med hicka hela kvällen bara, lite små öm i bröstet.![]()
Stor cred till vår alla Pinky som vågade sig in på puben, kul att träffa dig![]()
Jag har så sjuuukt ont i huvet!
Tack! Hade jag rolit?
Skönt att någon nämner mig iaf. Tack själv, hade du inte vart så lång samt haft det där patrasket till pojkvän
pannkyss) så hade jag klämt dig på rumpan.
Jag hade en trevlig kväll och det var som sagt kul att träffa dom som jag nu kommer ihåg, missade tyvärr BB samt Cyclops och Kakan...nån mer.
Phuck! Jag har ju det ju. Tack för omtanken men vi får vänta tills nå´n nörd uppfinner tidsmaskinen. Jag tar premiärturen tillbaka till 03.37 7/9 -07 och kastar i mig en resorb.Resorb är bra att ta på kvällen innan man ska sova. Vätskeersättning![]()
Det var kul att träffa dig! Idel vemsomärstarkastinäven-contest. Brings back the memories from Värmdö krog när man var 18![]()
Bra ställe också.
Jag har så sjuuukt ont i huvet!
Skönt att någon nämner mig iaf. Tack själv, hade du inte vart så lång samt haft det där patrasket till pojkvän
pannkyss) så hade jag klämt dig på rumpan.
Jag hade en trevlig kväll och det var som sagt kul att träffa dom som jag nu kommer ihåg, missade tyvärr BB samt Cyclops och Kakan...nån mer.
Kvällens höjdpunkt var då fröken Samhanie från ingenstans kom och gav mig en öl med kommentaren "Här har du, jävla Pinky".
Också ett sätt att presentera sig på första gången man ses, tack iaf.
Vart hon somnade vetifan men jag hade nöjet att få dela säng med självaste MATTIAS så jag klagar inte.
fan va pigg man ser ut då... måste ha blivit drogad eller nåt![]()
nä kan jag inte tänka mig... för att inte bli allt för jävlig varvade jag faktist ölen med drinkar.Själv tror jag de vara alla öl du drack
![]()
När jag hörde och såg dig lät och såg det ut som du hade roligt
Vad härligt! Jag visste väl det!
Hoppas att du hade en kul kväll också! Jag minns att vi talades vid lite hastigt.
Phulsprit
Du var ju superkul att prata med!
Eller rättare sagt, jag är imponerad att du orkade prata med mig så länge![]()
Kul kväll! Riktigt skoj att träffa Milla, Prillan, Icko, Pucken (nice braller btw) mfl. Synd att inte Ullis va med bara!
Kom jag hem för tidigt eller?![]()
Haha, så Jürgen var i sitt essä igår. Körde han ingen dubbel, någon?
....sen hoppas jag ingen tog foto när jürgen lyfte upp mig :S ? vill inte ens veta hur det ser ut på bild...
Så kan de gå me plastbrallor på..![]()
Så ni var med också?! Tusan å, alla man velat träffa var nog med igår. Det var väl Gelleråsen sist jag stötte på er, hoppas på fler gångerfan va pigg man ser ut då... måste ha blivit drogad eller nåt![]()
Phulsprit
Du var ju superkul att prata med!
Eller rättare sagt, jag är imponerad att du orkade prata med mig så länge![]()
Kvällens höjdpunkt var då fröken Samhanie från ingenstans kom och gav mig en öl med kommentaren "Här har du, jävla Pinky".
Också ett sätt att presentera sig på första gången man ses, tack iaf.
Vart hon somnade vetifan men jag hade nöjet att få dela säng med självaste MATTIAS så jag klagar inte.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |