Sh-pub Kväll 6/10-07

Stor cred till vår alla Pinky som vågade sig in på puben, kul att träffa dig:tummenupp

Skönt att någon nämner mig iaf :D. Tack själv, hade du inte vart så lång samt haft det där patrasket till pojkvän (:pannkyss) så hade jag klämt dig på rumpan.

Jag hade en trevlig kväll och det var som sagt kul att träffa dom som jag nu kommer ihåg, missade tyvärr BB samt Cyclops och Kakan...nån mer :va.

Kvällens höjdpunkt var då fröken Samhanie från ingenstans kom och gav mig en öl med kommentaren "Här har du, jävla Pinky".
Också ett sätt att presentera sig på första gången man ses, tack iaf :D.
Vart hon somnade vetifan men jag hade nöjet att få dela säng med självaste MATTIAS så jag klagar inte :rodnar.

Skönt att någon nämner mig iaf :D. Tack själv, hade du inte vart så lång samt haft det där patrasket till pojkvän (:pannkyss) så hade jag klämt dig på rumpan.
Jag hade en trevlig kväll och det var som sagt kul att träffa dom som jag nu kommer ihåg, missade tyvärr BB samt Cyclops och Kakan...nån mer :va.

Ja det var lite irriterande att inte få skaka hand med dig faktiskt.
Men det kanske blir fler tillfällen! :tummenupp

Resorb är bra att ta på kvällen innan man ska sova. Vätskeersättning :tummenupp
Phuck! Jag har ju det ju. Tack för omtanken men vi får vänta tills nå´n nörd uppfinner tidsmaskinen. Jag tar premiärturen tillbaka till 03.37 7/9 -07 och kastar i mig en resorb.

Det var kul att träffa dig! Idel vemsomärstarkastinäven-contest. Brings back the memories from Värmdö krog när man var 18 :D

Bra ställe också.

Fan jag missa dig tror jag. Eller? :va

Kvällens höjdpunkt var då fröken Samhanie från ingenstans kom och gav mig en öl med kommentaren "Här har du, jävla Pinky".
Vart hon somnade vetifan men jag hade nöjet att få dela säng med självaste MATTIAS så jag klagar inte :rodnar.

Ja jag tittade då efter dej men så var de så mycke folk att jag missa nog dej lite .
Du får ha en rosa tröja på dej och texten HÄR ÄR JAG PINKY :D

fan va pigg man ser ut då... måste ha blivit drogad eller nåt :va

:D Själv tror jag de vara alla öl du drack ;)

Last edited:

Jag hade öronen inställda på götetjöt men det var ju så förbannat sorl så jag la det det projektet. :gnissla Vi kom vid niotiden så vi satt till höger om hela gänget. Minglade runt och skakade tass. Mest med cheyerna :va

Phulsprit :fakta
Du var ju superkul att prata med!
Eller rättare sagt, jag är imponerad att du orkade prata med mig så länge :hihi

Sådär, nu börjar balansen i kroppen åter infinna sig. Måste tacka för ett fantastiskt förkalas på båten:yoparty Det hade alla inslag man förväntas sig av en sådan tillställning:D

Minns särsklit när vi klippte en sån där "Tupper Wear" båt (plastbåt) på innern i en jävla fart.:) Å andra sidan blev vi ju ompaddlade av en kajak:gnissla :D

Kul kväll! Riktigt skoj att träffa Milla, Prillan, Icko, Pucken (nice braller btw) mfl. Synd att inte Ullis va med bara! :)

Kom jag hem för tidigt eller? :va

Attans att jag missade, men så där är de när SMC lägger sina prylar samma kväll :( Nästa gång hakar vi på båda två :tummenupp

....sen hoppas jag ingen tog foto när jürgen lyfte upp mig :S ? vill inte ens veta hur det ser ut på bild...
Haha, så Jürgen var i sitt essä igår. Körde han ingen dubbel, någon?

P.S låter värre än vad det är. Han lyfter helt sonika två pers samtidigt, som tex mej & Fille haha.

Så kan de gå me plastbrallor på.. :fakta

Hörru din jäkla fulquotare, varför hade du inte dina på dej? Fegis!!!

fan va pigg man ser ut då... måste ha blivit drogad eller nåt :va
Så ni var med också?! Tusan å, alla man velat träffa var nog med igår. Det var väl Gelleråsen sist jag stötte på er, hoppas på fler gånger :)

Phulsprit :fakta
Du var ju superkul att prata med!
Eller rättare sagt, jag är imponerad att du orkade prata med mig så länge :hihi

Du är en otroligt ödmjuk människa Jörgen. Så hur var det med Jürgen igår då? Han var med på några hörn iaf har jag läst. :D

Milla - tack för att du tänkte på mej. Ser att du haft skoj, å att the Puck hjälpte till att "fylla upp" dej haha.

Last edited:

ja vad säger man... jag är ju väluppfostrad så jag vet hur man presenterar sig själv..:hej
lucky you, jag vaknade hemma med kattjäveln som vanligt... så jag hade gärna bytt med dig..:gnissla

Faan, sist igen..
Pansarvagnen kan de där me efterfest: Ge mig en Grooggg.... :trött[/QUOTE]

Käft påre jäfla mysplågare!!:mad:

Jag är ju efterfest-kungen, hade ni bara styrt upp en grogg illa kvickt hade jag aldrig däckat, amatörer!!!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla