Sh-pub Kväll 6/10-07

Berodde nog mer på min alkoholhalt än din krycka :hihi.

Vad har du att erbjuda, jag är rastlös och öppen för förslag. Om det sen blir nåt som kan kallas dejt får vi se :brynad.

Kände du igen mej tack vare alkoholhalten? :va Det är isf bra jobbat :tungan

Vad jag har att erbjuda.. hmm.. mig :confused: :brynad

Ne, skämt å sido.. Jobbar till 4, så det blir nog svårt att styra upp nåt i guess..

Kan du inte slänga upp några från båten?

Jag jobbar på't.. Men datorn vill inte ta emot kort från min mobil, så vi får se när dom dyker upp :gnissla

Kände du igen mej tack vare alkoholhalten? :va Det är isf bra jobbat :tungan

Vad jag har att erbjuda.. hmm.. mig :confused: :brynad

Ne, skämt å sido.. Jobbar till 4, så det blir nog svårt att styra upp nåt i guess..

Haha, nej det var ju tack vare alkoholen som jag inte kopplade när jag såg dig igår, först idag som jag kom på mig själv med att det faktiskt var du igår ju :tungan.

Vi får nog ta det i morrn isf men då lär du sova bort hela dagen tills det att jag ska åka hem, typiskt du. Får bli en annan gång :(.

Tack alla för en trevlig kväll :tummenupp Är det någon som vet hur det är med Janne s idag? :va Han va ju lite i gasen igår :D

Jag vill veta vilka som var med på båten. Har inte fått det riktigt klart för mej. Sen vill jag vara med nästa gång, det blir kul :brynad

Det var D1ce, Camilla, Buellboy, DrBike hans Pia, Emelie, Fille, Cyrén och Bananhjärna som höll ordning på mig.

Det kan vi göra! :krama

/J

Last edited:
Tack! Hade jag rolit?

Du log ju mest, så troligt ja!!
men ska du vända på mig får du ta i lite mera!:fakta

Jag hade en trevlig kväll och det var som sagt kul att träffa dom som jag nu kommer ihåg, missade tyvärr BB samt Cyclops och Kakan...nån mer :va.

.

Tror faen tom jag morsa på dig!? :va
Trevligt:)

fan va pigg man ser ut då... måste ha blivit drogad eller nåt :va

Fulöl! :fakta

Last edited:
Du log ju mest, så troligt ja!!
men ska du vända på mig får du ta i lite mera!:fakta

Sorry :hihi :krama

Ja det var kul att träffa dig! Du höll igång stämningen rätt bra! Till skillnad från Mattias som satt parkerad vid sitt bord och betraktade oss med trötta ögon :hihi

Inte en skråma eller en uns av huvudvärk! Nästa gång ska vi drikCa ordenligt!!! :fakta

Kul att träffa pucken (min homoerotiske vän), icko, larzon, eskilsson (vad han nu heter här), pinkaibyssorna, dreggel och alla båtåkarpolare :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!