Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Hur upplever du dina MK2 trousers? Vill ha slim Jeans som inte är tunga. Är de lätta?Kör med samma men med tillägg av Action Pro MK2 trousers (tights).
Sjukt smidigt och behagligt då det är varmt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur upplever du dina MK2 trousers? Vill ha slim Jeans som inte är tunga. Är de lätta?Kör med samma men med tillägg av Action Pro MK2 trousers (tights).
Sjukt smidigt och behagligt då det är varmt!
Provade min urbane pro byxor och de satt bättre i år. Har tappat 3-4kg pga landsvägscyklingen så de sitter bättre runt midjan nu så kanske får bli dessa brallor vid längre turer.Ja alltså det är tights med skydd i, mycket lätta jämfört med jeans, hittar ingen viktangivelse tyvärr.
Jag har alltid någonting över dem som t.ex. tunna friluftsbyxor, regnbyxor eller om det är riktigt varmt - ett par shorts. Är det kallt köra jag istället lager på lager.
En stor fördel (för mig) är rörligheten, de begränsar inte rörelse åt något håll vilket jag upplever att både jeans och andra mc byxor gör (om skydden ska sitta rätt).
Latest Motorcycle Clothing for 2025 – Coming to a store near you. - Knox
www.planet-knox.com
Beroende på hur det ser ut utanför asfaltskanten, dike med sprängsten eller plan gräsyta, sällan man glider rakt fram i eget körfält, värsta är nog ett ofrivilligt möte med en bil när man kommer över i mötande körfält.När man kör på asfalt; är det slagskydd eller slitskydd som är viktigast tro?
Kana 30 meter på asfalt är sannolikt lika trist oavsett vilken hoj man satt på menar jag.
Med vänlig hälsning,
Är det inte både och? Slag vid landning och sen slit då man glider? Har lyckats hålla mig upprätt än så länge, inte sugen på att testa slitstyrkan i tightsen. De ska väl vara likvärdiga kevlar jeans i slit om jag inte missuppfattat. En bonus är skyddet för svanskotan och höfter som iaf mina jeans saknar.När man kör på asfalt; är det slagskydd eller slitskydd som är viktigast tro?
Kana 30 meter på asfalt är sannolikt lika trist oavsett vilken hoj man satt på menar jag.
Med vänlig hälsning,
Jepp, ser ut att vara bättre skydd i leggingsen än övriga Knox brallorna.Är det inte både och? Slag vid landning och sen slit då man glider? Har lyckats hålla mig upprätt än så länge, inte sugen på att testa slitstyrkan i tightsen. De ska väl vara likvärdiga kevlar jeans i slit om jag inte missuppfattat. En bonus är skyddet för svanskotan och höfter som iaf mina jeans saknar.
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |