Det låter som du inte sålt grejer på blocket. Det är 78,6% kompletta idioter. Sätter ut en bil som jag vill ha 60,000 för. Inte alls för mycket. Får femton kamelryttare som bjuder 25 tusen och dessutom letar upp ditt telefonnummer och ringer. Och sen ringer dom till din fru. Dessutom vill dom gärna berätta varför din bil är skit och att dom är schyssta och att det är tufft att tjäna pengar på begagnade bilar.
Andra grejer så ska dom komma och hämta och betala då förstås. Dyker aldrig upp. Svarar inte i telefon eller skyller på att dom åt en dålig kebab. Skojar INTE. Nån jävla svenne som helt hundra skulle ha grejen kom med den ursäkten. Han kunde inte ringa och säga att han var sjuk. Nej, han var väl för dålig av kebaben för att kunna slå ett telefonnummer.
Jag sålde bilen för 54 till en svensk tjej.
Fälgarna åker på skroten för jag orkar inte med alla hjärndöda idioter.
Även fast jag sålde fälgarna för TRE kronor och han betalade i förskott med frakt avbokade han frakten och hämtade inte skiten. Fick bara ett meddelande tre veckor senare: Skicka tillbaka. Vadå? Tre spänn?
Jag både köper och säljer på Blocket. Har nog aldrig råkat ut för det ni menar är vanligt. Kanske ni formulerar annonserna på något konstigt vis?

Jo skambud på bilar har man förstås fått men det är väl inget att ens bry sig om? Bara scrolla förbi.
Med vänlig hälsning,