hannuse
När resan är målet
Japp.Yamaha har ju kört med 1% ända sedan slutet av 1970-talet. Kvalitet.
Med vänlig hälsning,
Har en 2hk båtmotor från 1984, det står 1:100 på den, och den är "still going strong"!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp.Yamaha har ju kört med 1% ända sedan slutet av 1970-talet. Kvalitet.
Med vänlig hälsning,
Ser att det kommit ut en liknande för 34 papp här:Tar med mig på resan: View attachment 514362

Jösses. Ja det var annat pris det. Tja, dom bygger ju inga fler. Defintivt inga som är i plåt och snygga som de klassiska.Ser att det kommit ut en liknande för 34 papp här:
Säger i och för sig ingenting om att det är rätt pris, men modellen kanske har ett visst attraktionsvärde i alla fall?![]()
Scooter säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin scooter säljes i hela sverige med över 612 annonserwww.blocket.se
View attachment 514388
Nja, det beror väl på hur du menar med "snygga som de klassiska". Det byggs definitivt nya, och det är fortfarande plåt i karossen.Jösses. Ja det var annat pris det. Tja, dom bygger ju inga fler. Defintivt inga som är i plåt och snygga som de klassiska.
Att det var plåt trodde jag inte. Övertygad det var en rörram klädd i plastsjok. Jamen det var ju bra.Nja, det beror väl på hur du menar med "snygga som de klassiska". Det byggs definitivt nya, och det är fortfarande plåt i karossen.
Jaha, var det du som var "HALFBLOCK" på Tradera, eller...????Kan man leva med en sån här?
Vespa från 1965. Verkar finnas massa massa reservdelar fortfarande.
Jobbiga är kanske att tanka? Det var otroligt längesen jag blandade bensin.
![]()
Vespa Sprint 1965
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-05-05 19:28:41. Köp & sälj begagnade & oanvända Motorcyklar på Tradera.www.tradera.com
View attachment 514346
Nej, jag drabbades av Snålitis när det drog iväg.Jaha, var det du som var "HALFBLOCK" på Tradera, eller...????
Ja, fy fan, ha ha.Blocket eller Tradera. Samma skit.
Usch ja, har en helt bunt fälgar och däck till bil. La ut på Tradera. Sålde tre(3) fälgar. Han betalade, sen avbokade han frakten och skickade ett meddelande flera veckor senare: Skicka tillbaka.Ja, fy fan, ha ha.
Jag lade ut em omgång fälgar på Blocket härom veckan, pallade fyra dagar, sedan var jag tvungen att plocka bort annonsen.
Behåller dom istället, inte för att jag behöver dom, men för min mentala hälsas skull.
Hur har det gått. Funkar den bra nu efter lite ordentlig uppvärmning?Vilka däck kör ni med?
Mitt bakdäck drabbades av hastigt tryckfall under färd imorse...
Ja, fy fan, ha ha.
Jag lade ut em omgång fälgar på Blocket härom veckan, pallade fyra dagar, sedan var jag tvungen att plocka bort annonsen.
Behåller dom istället, inte för att jag behöver dom, men för min mentala hälsas skull.
Fattar inte heller.Alltså jag fattar inte. Blocket funkar ju bra? Har man grejorna på både Blocket och Marketplace blir man ju av med dem om man bara inte har kört fast i sin egen prisbild.
Sätt ett rimligt utgångspris, pruta vid smidig och snabb affär. Grejor borta, slantar in.
Annars sitter man ju kvar med besväret: grejorna kvar och inga slantar. De blir generellt inte värda mer.
Med vänlig hälsning,
Fattar inte heller.
Lägger ut fälgar som är i nyskick, kostar 4200kr/st att köpa idag.
Mitt pris är 4000kr för alla fyra, med däck som i min menig är dåliga, 2-3mm.
Men får bara bytesförslag på stereoanläggning, dvärgget eller Madonnas stringtrosor från en konsert 2018.
Har svårt att bedöma värdet för mig i alla erbjudanden?
Tog du erbjudandet?... eller Madonnas stringtrosor från en konsert 2018.
Det låter som du inte sålt grejer på blocket. Det är 78,6% kompletta idioter. Sätter ut en bil som jag vill ha 60,000 för. Inte alls för mycket. Får femton kamelryttare som bjuder 25 tusen och dessutom letar upp ditt telefonnummer och ringer. Och sen ringer dom till din fru. Dessutom vill dom gärna berätta varför din bil är skit och att dom är schyssta och att det är tufft att tjäna pengar på begagnade bilar.Alltså jag fattar inte. Blocket funkar ju bra? Har man grejorna på både Blocket och Marketplace blir man ju av med dem om man bara inte har kört fast i sin egen prisbild.
Sätt ett rimligt utgångspris, pruta vid smidig och snabb affär. Grejor borta, slantar in.
Annars sitter man ju kvar med besväret: grejorna kvar och inga slantar. De blir generellt inte värda mer.
Med vänlig hälsning,
Det låter som du inte sålt grejer på blocket. Det är 78,6% kompletta idioter. Sätter ut en bil som jag vill ha 60,000 för. Inte alls för mycket. Får femton kamelryttare som bjuder 25 tusen och dessutom letar upp ditt telefonnummer och ringer. Och sen ringer dom till din fru. Dessutom vill dom gärna berätta varför din bil är skit och att dom är schyssta och att det är tufft att tjäna pengar på begagnade bilar.
Andra grejer så ska dom komma och hämta och betala då förstås. Dyker aldrig upp. Svarar inte i telefon eller skyller på att dom åt en dålig kebab. Skojar INTE. Nån jävla svenne som helt hundra skulle ha grejen kom med den ursäkten. Han kunde inte ringa och säga att han var sjuk. Nej, han var väl för dålig av kebaben för att kunna slå ett telefonnummer.
Jag sålde bilen för 54 till en svensk tjej.
Fälgarna åker på skroten för jag orkar inte med alla hjärndöda idioter.
Även fast jag sålde fälgarna för TRE kronor och han betalade i förskott med frakt avbokade han frakten och hämtade inte skiten. Fick bara ett meddelande tre veckor senare: Skicka tillbaka. Vadå? Tre spänn?

|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller