Samma sits?

• Thread starter Thread starter Toke
  • Start date Start date

Vilket sits sitter du i just nu?

• Antal röstningar
    0

Toke

Guest
Hur många fler än jag är det som sitter med pengarna i handen och väntar på rätt hoj ska dyka upp?

Har testat de flesta r hojar, men tycker hittills att r1 00/01 har varit mest bang for the buck.. helt ok utseende med gott om hästar och långa serviceintervaller.

För mig är det tvärt om. Rätt hoj har dykt upp men jag har inga pengar. Än.

Köpte min till rätt pris i höstas, ska man ta o ställa på den idag kanske?

Jag väntar på den rätta,kollar Blocket flera ggr om dan,jag vet inte riktigt vad jag vill ha men det blir en sporttouring. Förslag mottages tacksammt då jag känner hur abstinensen stiger för varje dag.

Ett tips borde väl vara att fråga vem som har en hoj i fickan och väntar på pengar? :hihi
(alltså vilka som vill sälja sina hojar!)

skapa en sådan tråd och parallellkoppla på något sätt? :va :)

Ska sälja min när jag total reparerat den och servat.. Sedan blir det förmodligen en 600cc det här året men till vintern kanske jag kommer skaffa bil istället pga att jag ogillar verkligen kollektivtrafik och jag tänker inte gå i snö och slask nå mera !

har kvar min gammla då det finns aldeles för mycket andra mer akuta hål att stoppa pengarna i.
Hoppas dock till nästa år att kunna byta

är tyvärr student (tyvärr då csn inte räcker till mycket mer än att betala hyran, mat och skolböcker) så får nog behålla min denna säsong också..men visst har jag funderat på att byta till något annat, finns alltid något annat man vill ha :)

Jag väntar på den rätta,kollar Blocket flera ggr om dan,jag vet inte riktigt vad jag vill ha men det blir en sporttouring. Förslag mottages tacksammt då jag känner hur abstinensen stiger för varje dag.

Honda CBR 1100 Super Blackbird är en grym sport/touring maskin! :tummenupp Den finns i alla prisklasser beroende på årsmodell. Kan bara säga gott om den!

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back