Regnträning på tisdag@ sviestad.

J.Andersson skrev:
2339746 Vilka kommer och varför framförallt?

Jag kommer=) Tänkte lägga hojen åt andra sidan också ser så konstigt ut när den bara är trasch åt ena hållet:yoparty

Bikerbitch skrev:
2339816 Jag kommer, har hand om svartflaggan hela kvällen. Mohahaha mohahah :hihi

Jag vet en...eller till och med två som gärna hjälper till med svartflaggorna under långsamma passet, men bara om jag får säga vem som ska svartflaggas. :hihi

Behöver du hjälp? Ska jag komma och ta emot betalningar eller tänker du va här tidigt den här gången?

Hur som hälst så kommer jag...som vanligt!

Alx skrev:
2339835 Jag vet en...eller till och med två som gärna hjälper till med svartflaggorna under långsamma passet, men bara om jag får säga vem som ska svartflaggas. :hihi

Behöver du hjälp? Ska jag komma och ta emot betalningar eller tänker du va här tidigt den här gången?

Hur som hälst så kommer jag...som vanligt!
Haha "du vet vem" ska inte svartflagga långsamma gruppen, det blir bara fel då:huvet

LOTTAK skrev:
2339875 Haha "du vet vem" ska inte svartflagga långsamma gruppen, det blir bara fel då:huvet

Ja men bara om jag säger, nu kommer han, där, ja han...oj förlåt, inte han, fel av mej! :tungan

Han kan nog bara han vill, men han ska ju köra på tisdag!

Kommer Lotta då tro? Så att vi kan äta upp all korv innan "du vet vem" kommer! :rolleyes:

Nej, jag tror inte det. Motorcycling overdose. Jag ska samla frimärken och köra modelljärnväg.

På fråga ett: Ja, Jag kommer.

På fråga två: För att det blir kallt och skönt och den äckliga värmen håller på att försvinna.

Alx skrev:
2339901 Ja men bara om jag säger, nu kommer han, där, ja han...oj förlåt, inte han, fel av mej! :tungan

Han kan nog bara han vill, men han ska ju köra på tisdag!

Kommer Lotta då tro? Så att vi kan äta upp all korv innan "du vet vem" kommer! :rolleyes:
Absolut :tungan , vi delar på alla korvar

Jag är ledsen, men jag måste meddela alla fans att jag inte kan komma på tisdag. Kanske kommer tisdagen där efter :tummenupp :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back