andrén
Medlem
Kollar ut genom mitt fönster nu och himlen börjar se rätt klar, ut blir nog inge regn idagfrollo skrev:2342692Det kommer inget regn idag på träningen![]()
//Mange
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kollar ut genom mitt fönster nu och himlen börjar se rätt klar, ut blir nog inge regn idagfrollo skrev:2342692Det kommer inget regn idag på träningen![]()
//Mange
Ajfan, men då har du haft din otur idag redan.Alicia skrev:2342909Hoppas träningen funkar bättre än vad min morgon har gjort.
Min risgrynsgröt exploderadade rakt upp i ansiktet på mig när jag tog ur den ur micron så att man fick brännblåsor där det träffade.
Hitecfrollo skrev:2342917Ajfan, men då har du haft din otur idag redan.
Hoppas på torrt hela dagen.
Kommer ner och smyger runt lite.
Har ju ingen egen just nu, men kanske tar ett par varv på Jögges idag.Alicia skrev:2343003Får hoppas på det. Riktigt sugen på att köra =) Måste ju få in ordentligt att köra på lägre växlar, så idag spelar inte tiderna någon särskild roll.
Du ska inte köra?
twinner skrev:2343124När drar det igång? Man kanske skulle ta bort tummen ur röven och fota lite.
twinner skrev:2343163Ha! Ska försöka tjata till mig lite ledighet från tanten:=)
Bikerbitch skrev:2340391Sist jag kom lite sent hade vi en son att skjutsa till sin mamma i Katrineholm. Därav den sena ankomsten. Men nu skall vi försöka åka tidigare.
Behöver absolut hjälp, om du vill sköta betalningarna så är det kalas!
Se bara till att alla betalar den här gången
Till alla som ska köra: Ha jättegärna med er jämna pengar! Blir så mycket lättare då! Tauk!

J.Andersson skrev:2343350moahahahaha vad var det jag sa =) regnträning...
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife