Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt införskaffat en najtång och 10m tråd, tack ändå!
Mina (torx)skruvar ser ut såhär, och det känns lite klurigt att borra på ett lyckat sätt.
View attachment 417811
Jag har faktiskt införskaffat en najtång och 10m tråd, tack ändå!
Mina (torx)skruvar ser ut såhär, och det känns lite klurigt att borra på ett lyckat sätt.
View attachment 417811
Bara kullerbytta och sen upp igen och iväg
![]()
Det finns inga borrade ersättningsskruvar på Bactor eller Grevens som passar?
Kan du inte byta till en vanlig bult? eller det funkar kanske bättre med en insexa
Det löste sig genom ett samtal till Bactor. Mitt problem är att jag inte riktigt har möjlighet att köra dit för att hämta sådana skruvar, men det fixade dem genom att beställa och skicka det jag vill ha hem till mig![]()
Har egentligen inte tänkt att tävla i år men kanske provar på nåt race i alla fall.
Kan inte hitta reglementet för 2015, har det inte släppts än?
Min banhoj är en tysk utskrotad Aprilia RSV Factory som är borras till 1103 cc. Har aldrig varit reggad i Sverige men tävlat i BoTT. Gör borrningen att den inte klarar reglementet?
Skönt att det löste sig! Jag upptäckte nyss själv att jag har en stor fet oljekylarbult som måste borras och najas... Blir till att leta upp någon med en pelarborr, men det löser sig...
Är det inte vikbricka till den om det är en Retta?
Ni som har grevenes styrstopp på gaffelbenen, kan ni bifoga lite bilder på hur ni har satt dit dem? Jag blir inte riktigt klok på hur dem ska sitta för att fungera som tänkt. I värsta fall kom vi fram till att det räcker med original styrstopp va?
Det är inte så komplicerat, mellan gaffelbenet och ramen bara. Den hårda, platta ytan med spår för buntband mot ramen, resten borde ge sig om du bara vrider på styret...Ni som har grevenes styrstopp på gaffelbenen, kan ni bifoga lite bilder på hur ni har satt dit dem? Jag blir inte riktigt klok på hur dem ska sitta för att fungera som tänkt. I värsta fall kom vi fram till att det räcker med original styrstopp va?
Inte där... Blir till att porra!
Jag gjorde det enkelt för mig och använde en slangklämma för att slippa borra.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |