Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OT. Varför är en sådan mast inte inhägnad?Jag är riktigt nöjd med min WR250r , väldigt smidig och trevlig i skogen och vibrerar ytterst lite när man måste transportera sig på asfalt i 100kmh
View attachment 513395View attachment 513396
Av kostnadsskäl ställt mot den minimala effekt ett Gunnebostängsel har i praktiken.OT. Varför är en sådan mast inte inhägnad?
OT. Varför är en sådan mast inte inhägnad?
Hi hi, mänskliga faktorn.![]()
![]()
![]()
Ibland gör de det ännu enklare för sig… eller rättare sagt för andra.
Mvh
Jag är sällan under 0,6.Jag har kört ungefär 100 mil med KTMn nu och inser att min körstil kommer kosta bakdäck. Det är inte slut än, men det är läge att börja fundera på vad man ska ha. Jag försöker runda av det med hårda gaspådrag mitt i kurvorna.
Förbrukningen av bensin förvånar mig. Om trippmätaren stämmer är jag under halvlitern.
Den enorma framrutan var ett bra lyft. Det bullrar mer än på en naken cykel, men i regnet igår blev det inte alls lika obekvämt som på det jag haft tidigare.
Tror inte att färddatorn stämmer. Men om den gör det, grattis till en enhörningJag tror att ni plöjer mer motorväg med packning på än jag gör. Igår hade jag kört 39,5 mil sen tankning och fick i 18,9 liter.
Instrumentpanelen visar oftast 4,9-5,0.
Jag har inte kört på 110-väg ännu, men jag kan ha varit över den hastigheten någon gång. Snittfarten brukar vara runt 70.Tror inte att färddatorn stämmer. Men om den gör det, grattis till en enhörning![]()
Om du kör i princip laglig fart kan det stämma. Tror jag, har aldrig riktigt provat...
Jag är sällan under 0,6.
Kör sedan längre på Pilot Road (nästan bara asfalt).
Hade 3 Ktm 1290 och körde dem sammanlagt ca. 8000 mil. Snittade mellan 0.58 - 0.64 liter/mil.
Vid vilken snitthastighet?Är det nu vi skall anamma en "Riktiga hojar drar Minst 1Liter milen"...?
Ja, vad snittar man, någonstans emellan vad som är lagligt och vad som är idiotiskt?Vid vilken snitthastighet?

Körde drygt 8 mil igår, och det var stora delar av sträckan som gick på i princip full gas.
Snittade 0,2 liter/mil - på tal om små redskap för inte så raska äventyr![]()
View attachment 514308
App, app - 9,7hk om jag få be!Ja det är väl vad ca 7-8hk i genomsnitt tar…
Med vänlig hälsning,
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |