R1 försäkring

WykZ

Snyggast
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6 -03
Tja.. vad kan en 62åring tant hamna på i för försäkring på en R1a, 02 som haft körkort i 40 år prickfritt? :P

Tja.. vad kan en 62åring tant hamna på i för försäkring på en R1a, 02 som haft körkort i 40 år prickfritt? :P

Haha you have just unleashed hell!! nu blir de moralpredikningar utan dess like :tungan ..

För att samanfatta, Försäkringen = billig, Skenförsäkringar på sporthoj.com = inte poppis hahah

Och så dom obligatoriska :corn :corn :corn

Robban

Eh skenforsakra medans du kan, snart ser val politikerna till att man inte ens far kora tva hjul sa, var olaglig och dum medans du har eget val o vilja:tummenupp

Haha jo men det skiter man i.. kan man så ska man.. i allafall tills jag får bättre premie själv.. Ajja överlever utan svar! :D

Helt rätt tänkt! Önskar jag också hade dom där möjligheterna men jag kan tyvärr bara försäkra på mig själv :huvet

Fan vilken skön tant! Jag ser framför mig hur hon ligger dubbelvikt i garaget sena vinterkvällar och idogt pillar med undertails och miniblinkers i väntan på vår då hon kan köra och köpa ägg med R1:an, allt medans vänninorna sitter inne i värmen med tigerkakan i ugnen och ser på självgoda tjockisar på TV:n.

:-)
/perris

Köp något du har råd med istället. R1an är inte världens mest häftigaste asballa superhoj.

Finns mkt annat som du säkert har råd med.

Om du bor på samma adress och är folkbokförd på samma som dina föräldrar så kan du ju ta en Året-runtförsäkring hos Folksam, då alla med giltigt kort får köra hojen...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka