Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Beställde kläder till Postnords närmsta paketboxar, vilket är o samma ort som jag jobbar. Fick på leveransmorgonen ett sms om att de inte kunde leverera mitt paket och skulle återkomma med nytt sms när det visste när det kunde levereras. Strax före lunch kom sms om att paketet fanns att hämta ut på ombudet i grannorten. Blev osäker på om jag valde fel utlämningsställe. Men på paketet stod trots allt adressen till paketboxen i orten där jag jobbar. Hur de nu kan misslyckas med att leverera till sina egna postboxar. Nu är grannorten en mil bort, så ingen ko på isen, men riktigt dåligt ändå.
Dom levererar väl till för Posten närmsta tomma paketbox i "Området kring dit du ville få levererat"Beställde kläder till Postnords närmsta paketboxar, vilket är o samma ort som jag jobbar. Fick på leveransmorgonen ett sms om att de inte kunde leverera mitt paket och skulle återkomma med nytt sms när det visste när det kunde levereras. Strax före lunch kom sms om att paketet fanns att hämta ut på ombudet i grannorten. Blev osäker på om jag valde fel utlämningsställe. Men på paketet stod trots allt adressen till paketboxen i orten där jag jobbar. Hur de nu kan misslyckas med att leverera till sina egna postboxar. Nu är grannorten en mil bort, så ingen ko på isen, men riktigt dåligt ändå.
Gör de verkligen det? När man väljer specifik ort för postboxen OCH när den adressen (vid lantmännen) stod på paketet, och inte Icas adress, där de bestämde sig för att lämna paketet? Jag har faktiskt aldrig varit med om att de levererat till annat än det ställe man valt. Sen föreslår de ju närmsta box/utlämningsplats baserat på postkoden, men om man då väljer att få det till en annan box/utlämningsplats, så är det ju dit de ska leverera. Jag tror bara de var normalt mycket Postnordförvirrade. Men, hellre att dt kom dit än att jag fick vänta en eller två dagar till.Dom levererar väl till för Posten närmsta tomma paketbox i "Området kring dit du ville få levererat"
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |