Postnords budbärare ljuger och suger!

Vi använder av oss med både PostNord, EarlyBird och DHL, fungerar riktigt bra.
Till viss del kan förklaringen vara att vi bor på landet, så det blir en sorts ”lantbrevbärare” av det hela, de sköter sig bra.
Däremot Bring funkar i princip alltid dåligt. Vi väljer t.ex en utlämningsplats som är smidigt för oss och de ändrar oftast till ett annat ställe längre bort .

Här i Halmstad fungerar Post Nord alldeles utmärkt.
Nä Post Nord funkar inte i Halmstad, framför allt postutdelningen med brev som inte kommer fram i tid.
Nu senast väntar jag på ett brev som skulle kommit i tisdags som jag fortfarande inte fått.

Nä Post Nord funkar inte i Halmstad, framför allt postutdelningen med brev som inte kommer fram i tid.
Nu senast väntar jag på ett brev som skulle kommit i tisdags som jag fortfarande inte fått.
Det kan hända med brev, men vi talar om paket. Jag best varor från apoteket tidigt onsdag fm paketet kom torsdag fm kl 12. Det tycker jag är klart godkänt.

Kollega som visade mig precis hur färdvägen såg ut för hans försändelse från Malmö till Falkenberg. Rutten var: Malmö-Hermsdorf (södra Tyskland)-Hannover-Köge-Växjö-Halmstad och nu är paketet på väg till Falkenberg. Känns som många ställe det kan gå fel på.....

Jag fattar inte att såna klåpare får jobba kvar.
Det här är ju deras chefer !
1778160298639.png

Förklara gärna hur vi blir av med dom ovan.
Det går inte för tyvärr har dom kommit på att fick vi som vi ville skulle vi
ha rätt att stryka dom politiker på Valsedeln vi inte vill se i Riksdagen/Regionen/Kommunen.
GLÖM DET.

Här i Göteborg har det fungerat bra, Posten Levererar. Men vad har hänt med "Mitt" paket som postades igår klockan 09:26 och enligt Reklamen
Varubrev 1st Class for delivery in Sweden will normally be delivered in the mail one day after the sender handed it over to PostNord.
Det har ju inte kommit längre i Spårningen än till ICA SUPERMARKET 09:26 igår ?
1778160700505.png
Hoppas det hamnar på terminal i Stockholm i natt i varje fall !

Här i Göteborg har det fungerat bra, Posten Levererar. Men vad har hänt med "Mitt" paket som postades igår klockan 09:26 och enligt Reklamen
Varubrev 1st Class for delivery in Sweden will normally be delivered in the mail one day after the sender handed it over to PostNord.

Spårningen släpar efter något enormt ibland, det har hänt att jag har hämtat ut paket innan spårningen har börjat flytta det..

Rätt kul att sitta hemma med ett nyuthämtat paket och se att det flyttar sig en gång i timmen.

Spårningen släpar efter något enormt ibland, det har hänt att jag har hämtat ut paket innan spårningen har börjat flytta det..

Rätt kul att sitta hemma med ett nyuthämtat paket och se att det flyttar sig en gång i timmen.
Nåja det har i varje fall nått en Terminal, den i Rosersberg. Får se om det kommer imorgon ?
1778180472600.png

View attachment 528443
Köpt nåt till Busan från Andersson Turbo?

Känner igen det där. Brukar lägga in Mobilnumret i adressen när jag beställer prylar och det har hänt att budet ringer mig med "Nu står jag på gatan är du hemma ?"
medan jag tror att enligt spårningen har paketet inte lämnat terminalen.

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard