Postnords budbärare ljuger och suger!

Vi använder av oss med både PostNord, EarlyBird och DHL, fungerar riktigt bra.
Till viss del kan förklaringen vara att vi bor på landet, så det blir en sorts ”lantbrevbärare” av det hela, de sköter sig bra.
Däremot Bring funkar i princip alltid dåligt. Vi väljer t.ex en utlämningsplats som är smidigt för oss och de ändrar oftast till ett annat ställe längre bort .

Här i Halmstad fungerar Post Nord alldeles utmärkt.
Nä Post Nord funkar inte i Halmstad, framför allt postutdelningen med brev som inte kommer fram i tid.
Nu senast väntar jag på ett brev som skulle kommit i tisdags som jag fortfarande inte fått.

Nä Post Nord funkar inte i Halmstad, framför allt postutdelningen med brev som inte kommer fram i tid.
Nu senast väntar jag på ett brev som skulle kommit i tisdags som jag fortfarande inte fått.
Det kan hända med brev, men vi talar om paket. Jag best varor från apoteket tidigt onsdag fm paketet kom torsdag fm kl 12. Det tycker jag är klart godkänt.

Kollega som visade mig precis hur färdvägen såg ut för hans försändelse från Malmö till Falkenberg. Rutten var: Malmö-Hermsdorf (södra Tyskland)-Hannover-Köge-Växjö-Halmstad och nu är paketet på väg till Falkenberg. Känns som många ställe det kan gå fel på.....

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back