Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte att såna klåpare får jobba kvar.Nu måste till och med Polisen kliva in för att styra upp postleveranserna:
View attachment 527023
PostMord har väl inga egna chaufförer längre? Det är väl upphandlade åkare i 17 led, så den som tappade ut paketen får nog bara inte köra för just PostMord ett tag, så är problemet ur världen.Jag fattar inte att såna klåpare får jobba kvar.
Närå.... Airmee slår dem med hästlängder.UPS är nog sämst av alla
Nä Post Nord funkar inte i Halmstad, framför allt postutdelningen med brev som inte kommer fram i tid.Här i Halmstad fungerar Post Nord alldeles utmärkt.
Det kan hända med brev, men vi talar om paket. Jag best varor från apoteket tidigt onsdag fm paketet kom torsdag fm kl 12. Det tycker jag är klart godkänt.Nä Post Nord funkar inte i Halmstad, framför allt postutdelningen med brev som inte kommer fram i tid.
Nu senast väntar jag på ett brev som skulle kommit i tisdags som jag fortfarande inte fått.
Jag har haft problem med paket också.Det kan hända med brev, men vi talar om paket. Jag best varor från apoteket tidigt onsdag fm paketet kom torsdag fm kl 12. Det tycker jag är klart godkänt.
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller