OBS ej personligt menat till dig.
OK! om vi tar en realistisk jämförelse då.
Vi säger att din grabb var på hojen han är 20 år och har lånat din hoj när du inte är hemma, detta är första gången han kör mc överhuvudtaget.
Skulle du då vilja att polisen försökte preja han av vägen för det var precis det dom gorde dock på ett "snyggt" sett.
Tycker du verklitgen att grabbens liv i frågan inte är ett piss värt?.
Polisen har gjort fel och det har tom vårat egna "duktiga" rättssytem kontaterat men vissa här inne är såna jävla moral kärringar som sitter högt över sina huvuden och tycker att polisen gjorde rätt?.
Vart fan gick det fel i eran uppfostran där man värdesätter sina ägodelar eller korrekt uppförande som ska bannemej följa eller så ska man fanimej dö!.
Skäms på er förbannade trångsyta jävlar.
För att svara på just ditt inlägg så säger jag såhär OM han hade stulit min motorcykel så hade jag aldrig någonsin velat ha den tillbaka efter en sån idiot hade våldtagit den, OCH OM han hade mördat min familj så hade jag velat att han döms i rätten OCH inte av en jävla pajas i en civilbil som tror han är Judge dredd.
Hade därimot Judge dredd varit i min fil i rondellen (se film) och kört ihjäl min familj så hade jag aldrig tvekat att sätta en kula i hans huvud om jag nu skulle få den möjliheten.
Det är ju just sånahär idioter till polis som får "alla" att tappa förtroendet för polisen så varför fick idioten jobba kvar det är ju en jävligt bra fråga.