Pilsner

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Glenning drar till byn för att få sig en pilsner. :tummenupp Hör av er ifall ni också är sugna.

070-205 11 16

Ha dé gött go vänner.

Glenning skrev:
Glenning drar till byn för att få sig en pilsner. :tummenupp Hör av er ifall ni också är sugna.

070-205 11 16

Ha dé gött go vänner.

Ramlar ner under kvällen.
Blir ett par ölisar hos BT innan iaf.

tror inte jag hade vågat mig ut :hihi

Glenning skrev:

070-205 11 16

Ha dé gött go vänner.

Hur mår lillen idag då???
Kan berätta att du lätt ganska så laddad när du ringde vid 10 över 3 imorse :fyllisar

Lilla vännen... Glömde mobilen hemma för första gången. Sån jävla miss!!! Hoppade på den stackars Kajlyl (som inte hade en aning om vem jag var :) ) på Hamnpaviljongen och försökte fixa ditt nr men han hade inte numret. Sooooo sorry.

996D skrev:

Jävla David. :mad: Jag tycker inte om dig. :3freak Nu har jag frusit hela natten och försök att sovat iklädd kalsonger med en handuk som filt på hallgolvet. Jag fattar inte ens varför jag inte gick och la mig i sängen. Nu skall jag natta mig igen. :brinnerup

Jag skall aldrig festa med dig igen. :rofl

Lissita skrev:
Lilla vännen... Glömde mobilen hemma för första gången. Sån jävla miss!!! Hoppade på den stackars Kajlyl (som inte hade en aning om vem jag var :) ) på Hamnpaviljongen och försökte fixa ditt nr men han hade inte numret. Sooooo sorry.

Min lilla gumman.... är du vaken? Du kan inte haft roligt igår. :rofl

Otee skrev:
Hur mår lillen idag då???
Kan berätta att du lätt ganska så laddad när du ringde vid 10 över 3 imorse :fyllisar

OOOPS! Det har jag inget minne av. Svarade ni? Oj då :brinnerup Det är inte mitt fel. Det är Davids. :rofl Jag finns inte idag. :död

Men nu är jag fullt frisk igen.... NOT.

Mange_H skrev:
Gå och lägg dig så är du pigg ikväll igen :tummenupp

Mår för bra för att sova. Är bättre att göra det när bakyllan slår till. :rofl

Alla tips för att undvika det komande bakruset emotages gärna. OBS! Återställare försöker jag undvika. Vill gärna nyktra till lite innan nästa pilsner. Jag är nog dum på riktigt.

Last edited:
Glenning skrev:
Mår för bra för att sova. Är bättre att göra det när bakyllan slår till. :rofl

Alla tips för att undvika det komande bakruset emotages gärna. OBS! Återställare försöker jag undvika. Vill gärna nyktra till lite innan nästa pilsner. Jag är nog dum på riktigt.

En lugn tur på landet med hojen kanske? :squid

Nejfan... :huvet det var INTE någon bra idé :3freak

Pizza, chips och en dålig dvd så du somnar ändå:tummenupp

996D skrev:

Har du dragit till Budapest utan mig.... :confused: för jag vaknade upp hemma iallafall. Skulle vi inte ta en romantisk långhelg tillsammans? Träffade du någon annan igår? :mad:

Glenning skrev:
OOOPS! Det har jag inget minne av. Svarade ni? Oj då :brinnerup Det är inte mitt fel. Det är Davids. :rofl Jag finns inte idag. :död

Men nu är jag fullt frisk igen.... NOT.

Hrrmmmmm !
Du har nog ingen anning om hur många du ringnt till idag alltså... :va
Hörde du hade Pinglan med oxo . . .

Skutte skrev:
Hrrmmmmm !
Du har nog ingen anning om hur många du ringnt till idag alltså... :va
Hörde du hade Pinglan med oxo . . .

Då kan det inte varit så sent för hon gick hem vid halv 12. Då hade du tur. De tfanns nog andra som inte hade det lika roligt. Fattar inte varför jag skulle ringa ALLA igår. :brinnerup Iof sig finns det mycket som inte jag fattar. :)

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back