Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För. Du är så jävla dyr, gubbjävel.Mouse skrev:Jag är nyfiken på argumenten kring parallellimport. Både de som är för och de som är emot.
valmers skrev:För. Du är så jävla dyr, gubbjävel.
Fast jag kanske får rabatt?
Tonie skrev:Vi (Prestige Bikes) har fr.o.m. nu en europatäckande tvåårig garanti på våra nya parallelimpoerterade hojar (ett år på beg med möjlighet till förlängning). Det innebär att man kan lämna in hojen var som helst i Sverige och europa för att få garantier fixade. Den omfattar t.ex. motor, växellåda, drivaxlar, diff. Vi är återförsökrade genom ett av världens största försäkringsbolag vilket innebär att även om vi mot förmodan inte skulle finnas om några år så gäller garantierna fortfarande. Tyvärr kommer det att leda till att vi måsta höja våra priser något (ca 1000-1500kr) men det kan det väl vara värt.
Hohoho, nu börjar pajerna flyga snart!BugEyes skrev:För, jag har köpt 2 hojar via två olika parallellimportörer och fått samma sak jag skulle om jag hade köpt från SMR kartellen, bara betydligt billigare.
valmers skrev:Hohoho, nu börjar pajerna flyga snart!
Är du MC-handlare själv? På vilken firma då?Mouse skrev:nej då, sänker mig inte till den nivån..... deras val, deras kopp te
hp skrev:Är du MC-handlare själv? På vilken firma då?
Han säljer sig själv i hamnen. De ryska sjömännen kallar honom Trångski Svenski.hp skrev:Är du MC-handlare själv? På vilken firma då?
Mouse skrev:Jag är nyfiken på argumenten kring parallellimport. Både de som är för och de som är emot.
valmers skrev:Han säljer sig själv i hamnen. De ryska sjömännen kallar honom Trångski Svenski.
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |