Är det bara jag som tycker en 600 lockar till mer gasning än en 1000 pga sitt klena mellanregister?
Jag körde mitt första år på en fzr 1000 och det ångrar jag,köpte en r1 året efter och det skulle jag gjort direkt för den är betydligt mer lättkörd och alltså både roligare och säkrare.
Det mesta sitter i huvudet faktiskt endel skulle kunna köra 10år på klena cyklar utan att lära sig köra,finns endel viktiga punkter som är betydligt viktigare än vilken cykel man har 2 av dom är att veta sina begränsningar och den kanske viktigaste tänk åt alla bilister oxå.
Står det en bil på sidan o ska svänga ut så sakta ner alltid för räkna med att den först stannar sen när du kommer nära kör den ut,så dum är tyvärr folk.
När du kör på 2 filiga vägar o ligger i ytterfilen och kommer ikapp 2 eller fler bilar på rad räkna då med att nån av dom svänger ut och kör om,kommer du i 200 då så kör du in i röven på honom eller väjar o vurpar eller blir skivad i ett vajerräcke.
Tänk er för lite extra där ute så överlever ni denna sommar oxå.
Jag körde mitt första år på en fzr 1000 och det ångrar jag,köpte en r1 året efter och det skulle jag gjort direkt för den är betydligt mer lättkörd och alltså både roligare och säkrare.
Det mesta sitter i huvudet faktiskt endel skulle kunna köra 10år på klena cyklar utan att lära sig köra,finns endel viktiga punkter som är betydligt viktigare än vilken cykel man har 2 av dom är att veta sina begränsningar och den kanske viktigaste tänk åt alla bilister oxå.
Står det en bil på sidan o ska svänga ut så sakta ner alltid för räkna med att den först stannar sen när du kommer nära kör den ut,så dum är tyvärr folk.
När du kör på 2 filiga vägar o ligger i ytterfilen och kommer ikapp 2 eller fler bilar på rad räkna då med att nån av dom svänger ut och kör om,kommer du i 200 då så kör du in i röven på honom eller väjar o vurpar eller blir skivad i ett vajerräcke.
Tänk er för lite extra där ute så överlever ni denna sommar oxå.