Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du använder wax eller annat för att fixa frippan din så kan det vara dags att byta det.
Eller så skiter man i frillan och kör utan så slipper man snöstorm när man tar av sig hjälmen.
Det har du rätt i men då dyker ett annat problem upp vilket vi tagit upp flera gånger i denna tråd.
Humlor och annat skit i nyllet i farter över 150 blås.
Läs om läs rätt!!!!
Ps. Inte kul att få spolarvätska i ansiktet heller Ds
hahahahah......snälla, lite till!! sen kan ja somna me ett leende på läpparna!! hahahaha......![]()
![]()
hahahahah......snälla, lite till!! sen kan ja somna me ett leende på läpparna!! hahahaha......![]()
![]()
Kom förresten på en till anledning till mjäll! Det kan vara så att din hjärna är så less på en tråkig vardag så den skickar signaler till dig! Den vill ha mer (http://bp1.blogger.com/_9mLbJY1Ojfk...00-h/Leah-Remini_5vkr-actressblogspot_com.jpg) istället för det vanliga tråkiga!!!
Kom förresten på en till anledning till mjäll! Det kan vara så att din hjärna är så less på en tråkig vardag så den skickar signaler till dig! Den vill ha mer (http://bp1.blogger.com/_9mLbJY1Ojfk...00-h/Leah-Remini_5vkr-actressblogspot_com.jpg) istället för det vanliga tråkiga!!!
Jag vägrar lägga upp nakenbilder på mig själv bara för att du skall få skratta. Vi snackar mjäll kontra mjällbärande här och inte underdimensionerade "skruvmejslar"
Det har du rätt i men då dyker ett annat problem upp vilket vi tagit upp flera gånger i denna tråd.
Humlor och annat skit i nyllet i farter över 150 blås.
Läs om läs rätt!!!!
Ps. Inte kul att få spolarvätska i ansiktet heller Ds
Hörrudu nu tror jag du missförstod mig helt... Hjälm på utan frilla = ingen snöstorm... hänger du me...?
och är skruvmejslen så pass liten så behöver du inte va orolig att den kommer synas om du tar bilden från rätt avstånd.![]()
![]()
Sorry, jag är bara lite bitter för att jag blivit påmind om min lilla "skruvmejsel"
No problemas!
Du har en poäng där!![]()
Självförtoendet åkte upp från en svag 2:a till en stark 4:a på en 10-gradig skala.
du vet det finns något som heter photoshop!? där kan du ändra o redigera så du får din önskade storlek
Photoshop används för censur.
Vad? Krymper inte era också när ni har varit i vattnet?![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |