Mjäll vs hjälmbärandet

Snöar det ute?
Nä,fått mjäll av hjälmen.

Akta er förresten så inte någon gammal avdankad friidrottsstjärna snortar i sig axlarna på er när ni tar av er hjälmen,dom har duktgt bra lungkapacitet.

Henrik

Om du använder wax eller annat för att fixa frippan din så kan det vara dags att byta det. Kan vara så enketl ibland! Ibland så kan hårbotten bli känsligt mot ett visst medel eller så och då kan du bli av med problemet genom att byta de produkter du använder vardagligen!

Eller så skiter man i frillan och kör utan så slipper man snöstorm när man tar av sig hjälmen.

Det har du rätt i men då dyker ett annat problem upp vilket vi tagit upp flera gånger i denna tråd.

Humlor och annat skit i nyllet i farter över 150 blås.

Läs om läs rätt!!!!

Ps. Inte kul att få spolarvätska i ansiktet heller Ds

men wax är en livsnödvändighet!! Fan har man pubislockigt hår som mig kan man inte gå utan det!! Visst trycker hjälmen ihop det men min bäste vän e mitt was och sen alla dom med reflexväst, enbart till dig pizzan ;)

Det har du rätt i men då dyker ett annat problem upp vilket vi tagit upp flera gånger i denna tråd.

Läs om läs rätt!!!!

hahahahah......snälla, lite till!! sen kan ja somna me ett leende på läpparna!! hahahaha......:D :D

Du kommer att somna med ett leende på läpparna!! Såg förresten ett mc bud som jag tror, går på känn nu, hade dragit en fuckyouburnout ifall han hade varit bekant med uttrycket och metoden! Han fick nömligen en ciggfimp påkastad när han passera en bil! Asså hojåkare som man är tände jag till i mitt lugn påväg till jobbet! Hade lust att utveckla fuckyouburnouten med en fuckyouspolarvätska på bilen!! Men det va faktiskt jäkligt kul! Försök att se det i huvet o du somnar gött! :D

hahahahah......snälla, lite till!! sen kan ja somna me ett leende på läpparna!! hahahaha......:D :D

Jag vägrar lägga upp nakenbilder på mig själv bara för att du skall få skratta. Vi snackar mjäll kontra hjälmbärande här och inte underdimensionerade "skruvmejslar"

Last edited:
Jag vägrar lägga upp nakenbilder på mig själv bara för att du skall få skratta. Vi snackar mjäll kontra mjällbärande här och inte underdimensionerade "skruvmejslar"

du vet det finns något som heter photoshop!? där kan du ändra o redigera så du får din önskade storlek.....

det var väl nån som kom fram till att man kunde ha mjäll på mer än ett ställe. och vi kan ju inte avgöra hur allvarligt det är om vi inte har några bildbevis!! och är skruvmejslen så pass liten så behöver du inte va orolig att den kommer synas om du tar bilden från rätt avstånd. :D :D

Läs om läs rätt!!!!

Hörrudu nu tror jag du missförstod mig helt... Hjälm på utan frilla = ingen snöstorm... hänger du me...?

Hörrudu nu tror jag du missförstod mig helt... Hjälm på utan frilla = ingen snöstorm... hänger du me...?

Sorry, jag är bara lite bitter för att jag blivit påmind om min lilla "skruvmejsel"

och är skruvmejslen så pass liten så behöver du inte va orolig att den kommer synas om du tar bilden från rätt avstånd. :D :D

Du har en poäng där! :pannkyss
Självförtoendet åkte upp från en svag 2:a till en stark 4:a på en 10-gradig skala.

Last edited:
Sorry, jag är bara lite bitter för att jag blivit påmind om min lilla "skruvmejsel"

No problemas!

Du har en poäng där! :pannkyss
Självförtoendet åkte upp från en svag 2:a till en stark 4:a på en 10-gradig skala.

Ja eller så skaffar man en stor HD och fransväst så kompenserar man lite, tror det tar dig upp till en 6:a faktiskt..

du vet det finns något som heter photoshop!? där kan du ändra o redigera så du får din önskade storlek

Photoshop används för censur. :fakta

Vad? Krymper inte era också när ni har varit i vattnet? :confused:

Bifogat

• 10 c.jpg
    10 c.jpg
    114.3 KB · Visningar: 50
Back