Michelin Slicks

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Funderar på att köra på Michelin's slicks år 2006. Men vet inte än om det faktiskt finns några att få tag på. Michelin Sverige's hemsida är helt tom på racingdäck (jag kan iaf inte hitta).

Någon som vet vart man kan fixa sig 20 + uppsättningar av slicks? O sen 15 eller så mönstrade?

Swedie skrev:
Michelin Sverige's hemsida är helt tom på racingdäck (jag kan iaf inte hitta).

Kolla man under 2-hjul och sedan racing hamnar man på en engelsk sida så tanken är nog att all racing ska vara samlad där och inte på den svenska sidan.

Ring och snacka med Marcus på Sundsvalls Gummiverkstad. De brukar kunna fixa det mesta :tummenupp Jag körde på Michelin och Pirelli slicks från dem förra säsongen och de levererar även Bridgestone till mig denna säsong.
Sundsvalls Gummiverkstad AB
Tel. 060-66 46 76
Axv. 18, 85350 SUNDSVALL

KennethN skrev:
Ring och snacka med Marcus på Sundsvalls Gummiverkstad. De brukar kunna fixa det mesta :tummenupp Jag körde på Michelin och Pirelli slicks från dem förra säsongen och de levererar även Bridgestone till mig denna säsong.
Sundsvalls Gummiverkstad AB
Tel. 060-66 46 76
Axv. 18, 85350 SUNDSVALL
Tyckte du att några var bättre än de andra?

Skickade mail till Michelin förra veckan har inet fått något svar ännu :( men vet att Mikael Lorenzon körde på dom det här året..

Vi har tagit en förfrågan på 30 däck vid våran däckhandlare visseligen slicks alla.

Power race finns ju med på hemsidan vet dock ej om dom är något att ha någon som har testat dom ???

Bingo skrev:
Tyckte du att några var bättre än de andra?
Tyckte att Michelin och Pirelli var helt likvärdiga. Säsongen 2006 skall jag även testa att köra Bridgestone för jag har länge velat ha dem som sponsor och till iår har det blivit så :) Jag är övertygad om att de gör helt grymma däck :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back