Manipulerad körkortsbild

Blir det ny bild när kortet ska förnyas automatiskt (och måste man då ta det på plats eller får man skicka in en egentagen bild?)? Vore ju fett att odla ut håret i ett år eller något innan det är dags och sen ta bilden med ett hår som är större än vad som får plats inom kamerans ramar:D Ett ansikte mitt i ett hav av hår kommer vara allt som syns på bilden:D

Sitter och väger på om man ska dra någon frisyr och en min. Kanske blir lite jobbigt att så fort man visar leg vid systemet, kanske söker ett jobb eller kanske blir stannad av polis så kommer folk att titta snett på en. :3freak
Sen så är det väl en lite rolig isbrytare eller lätta upp den pinsamma tystnaden. :tungan

Tror de är säkrast att se normal ut...

Blev jagad av en snuttebrud me blåljus o skit - tog ett tag innan jag upptäckte henne - hade inte backspeglarna monterade:D

Hon var sattans surr iaf:tuttar

Hennes manlige kollega gick nästan o gömde sig bakom snuten bilen eller ja tror han gjorde det också , pms brudar e rena döden.

Till slut fick jag order om att lnga fram lappen - sen sa hon bara
helt sådär "Du ser ju normal ut..bla..bla..bla"

:confused:

"Trafikpolisen brukar ligga här me civilbil numera o sen är det vanliga kontroller bara så du vet" - hon var som värsta hallonet plötsligt

:confused::confused:

Vette fan hur de skulle slutat om man kört nån av videoversionens
grejer på bilden:näsblod

Blir det ny bild när kortet ska förnyas automatiskt (och måste man då ta det på plats eller får man skicka in en egentagen bild?)? Vore ju fett att odla ut håret i ett år eller något innan det är dags och sen ta bilden med ett hår som är större än vad som får plats inom kamerans ramar:D Ett ansikte mitt i ett hav av hår kommer vara allt som syns på bilden:D

du kan ju skicka in din avatar :D

Det är ju faktiskt en jättefördel att inte vara sig lik på kortet den dagen man ska neka till en fartkamerabild...

Dom använder sig av passbilden. Iaf var det den ända bilden jag fick hem i poliskuveret.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti