Syss skrev:För att vi inte har snopp??![]()
Jag vet, det var inte ens kul...![]()
Nämen asså motsvarande... Du har ju andra intressanta ställen där jag gärna skulle skriva min autograf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Syss skrev:För att vi inte har snopp??![]()
Jag vet, det var inte ens kul...![]()
Med ditt naturliga "bläck", no doubt.RoLLER skrev:Nämen asså motsvarande... Du har ju andra intressanta ställen där jag gärna skulle skriva min autograf![]()
Strandelin skrev:Det finns folk som kan visa spår på Sviestad, instruktörerna visar spårval vid varje trafikövningskörningstillfälle...![]()
sviesta har två ställen där man kan ta mkt tid, torparen och bromsningen efter långrakan.RoLLER skrev:Näemen seriöst.... Jag ska ta och snacka med en instruktör (HW?) på Fredag och be han spåra åt mig på 0:59:99 tider.
R2 skrev:sviesta har två ställen där man kan ta mkt tid, torparen och bromsningen efter långrakan.
skräm skiten ur dig och håll rullen i bott långt efter snabbvänstern innan torparn, bromsa djupt i högern ända ut till kanten, det ska kännas som om det går åt H...
rullen ska självklart vara i bott över krönet på rakan och ända fram till 200meter.
Jobba på dessa två ställen och kör resten av banan i det tempo du har nu.
R2 skrev:ja det tvivlar jag inte på alls, bara det att antingen skiter roller i dom, eller så är dom inte så bra.
RoLLER skrev:Näemen seriöst.... Jag ska ta och snacka med en instruktör (HW?) på Fredag och be han spåra åt mig på 0:59:99 tider.
Strandelin skrev:Ett seriöst tips:
Kom ner idag onsdag till Sviestad och kör i långsamma gruppen (skojar inte). Kommer att känns knepigt första passet då farten är väldigt låg men innan kvällen är över är farten helt OK för att spårvalet ska kännas naturligt. Fördelen med långsamma gruppen är att du inte gasar/bromsar sönder din körning utan kan koncentrera dig på spårvalet.
Steg 2 tar du på fredag när du lägger till gas/broms till det spår du lärde dig på onsdagen. Vips kör du kanonfort om du inte, som jag, är farträdd.
![]()
RoLLER skrev:Jag var nere idagVar det du som körde SV 650'n och var instruktör i långsamma gruppen?
Jag gjorde nästan som du sa fast körde i snabba gruppen. JAg tycker att det blir lite vingligt om det går för långsamt.... Jag har faktiskt lättare att "känna" ett bra spår om jag har lite fart.
Vi ses på Fredag igen!
RoLLER skrev:Jag var nere idagVar det du som körde SV 650'n och var instruktör i långsamma gruppen?
Jag gjorde nästan som du sa fast körde i snabba gruppen. JAg tycker att det blir lite vingligt om det går för långsamt.... Jag har faktiskt lättare att "känna" ett bra spår om jag har lite fart.
Vi ses på Fredag igen!
HW skrev:Det var Peter "strandelin" du körde bakom.
/HW
SENSEI skrev:.. jupps det var det... och kul blev det när det väl torkade upp efter den lägliga regnstunden.
Blåvitt är iaf snabbast![]()
Tack Roller för en kul kväll...
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|