R1 wannabe skrev:Ps Jag vill ha ditt Kontonummer RoLLER!!!! Ds
Weee!!! SHB Clearingnummer 6109 Kontonummer 263 350 142

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1 wannabe skrev:Ps Jag vill ha ditt Kontonummer RoLLER!!!! Ds

SpoonMannen skrev:Jag vill se bilder på rettan efter kraschen...![]()
Zeb_Macahan skrev:Min omkörning är ju inte med...![]()
//jaG
RoLLER skrev:Näe.... Den vill jag helst glömmaNä men ska vi rippa ner lite krejjer och byta filmsekvenser.... jag filmade ju bakom dig och du bakom mig?
Zeb_Macahan skrev:Det är en sanning med modifikation. Jag filmade bakom dej, men bandet tog slut när vi RoLL-ade ut på start/mål på första varvet... Men på fredag, då jävlar... för du kommer inte ner på onsdag?
//jaG
uggla skrev:HAHAHHAAHHA, du är fan så jävla skön roller.
jAG skUllE viLJA hA dIN ajtOgrAf sIGjerAD pÅ mIn snÅpp![]()
![]()
RoLLER skrev:*puh* Vilken djävla tur man har... Då ska jag kasta mitt band oxå så e allt bevismaterial förstörtNäe jag tror inte jag kommer på Onsdag.... Kanske... Skulle iofs behöva träna lite innan det e dags för Showdown vs Mattias. Ska satsa på att komma faktikst. Det e alltså en körning nu på Onsdag oxå ?
Zeb_Macahan skrev:Visst är det det.... vi kan nog båda behöva träna lite... så mattias får en liten match iallafall
//jaG
Allt är relativt, jag behöver ett mirakel.RoLLER skrev:Det var ödmjukt sagt... Jag behöver mer träning än dig iaf.....
Ap ex... moahahaha du är för skönRoLLER skrev:Alla giddrar om apex!? Så fula brudar jag har aldrig haft.... Mina ex. e drop dead beatiful!
Rundningsmärke skrev:Allt är relativt, jag behöver ett mirakel.![]()
/A
RoLLER skrev:Varför skriver inte tjejer motsvarande inlägg för!?!?!??!
Kom igen nu tjejer!!!!
R2 skrev:ja vassego du, inga probs,,
skulle gärna föråka där, älskar sviesta, men har ju ingen egen hoj i år.
Ser tyvärr ut som om det behövs nånn som visar vettiga spår...
Hehe, du känner inte RuLLARN hör jag!Strandelin skrev:Det finns folk som kan visa spår på Sviestad, instruktörerna visar spårval vid varje trafikövningskörningstillfälle...![]()

ja det tvivlar jag inte på alls, bara det att antingen skiter roller i dom, eller så är dom inte så bra.Strandelin skrev:Det finns folk som kan visa spår på Sviestad, instruktörerna visar spårval vid varje trafikövningskörningstillfälle...![]()
R2 skrev:ja det tvivlar jag inte på alls, bara det att antingen skiter roller i dom, eller så är dom inte så bra.
Sweedo skrev:Hehe, du känner inte RuLLARN hör jag!
Han é värsta kinderegget ju, surprise varje gång!![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|