Man och maskin i symbios - Kraschen i Sviestad i sin helhet.

Näe.... Den vill jag helst glömma :p Nä men ska vi rippa ner lite krejjer och byta filmsekvenser.... jag filmade ju bakom dig och du bakom mig?

Zeb_Macahan skrev:
Min omkörning är ju inte med... :tungan

//jaG

RoLLER skrev:
Näe.... Den vill jag helst glömma :p Nä men ska vi rippa ner lite krejjer och byta filmsekvenser.... jag filmade ju bakom dig och du bakom mig?

Det är en sanning med modifikation. Jag filmade bakom dej, men bandet tog slut när vi RoLL-ade ut på start/mål på första varvet... Men på fredag, då jävlar... för du kommer inte ner på onsdag?

//jaG

*puh* Vilken djävla tur man har... Då ska jag kasta mitt band oxå så e allt bevismaterial förstört ;) Näe jag tror inte jag kommer på Onsdag.... Kanske... Skulle iofs behöva träna lite innan det e dags för Showdown vs Mattias. Ska satsa på att komma faktikst. Det e alltså en körning nu på Onsdag oxå ?

Zeb_Macahan skrev:
Det är en sanning med modifikation. Jag filmade bakom dej, men bandet tog slut när vi RoLL-ade ut på start/mål på första varvet... Men på fredag, då jävlar... för du kommer inte ner på onsdag?

//jaG

Varför skriver inte tjejer motsvarande inlägg för!?!?!??!

Kom igen nu tjejer!!!!

uggla skrev:
HAHAHHAAHHA, du är fan så jävla skön roller.

jAG skUllE viLJA hA dIN ajtOgrAf sIGjerAD pÅ mIn snÅpp :Bugar :banana

RoLLER skrev:
*puh* Vilken djävla tur man har... Då ska jag kasta mitt band oxå så e allt bevismaterial förstört ;) Näe jag tror inte jag kommer på Onsdag.... Kanske... Skulle iofs behöva träna lite innan det e dags för Showdown vs Mattias. Ska satsa på att komma faktikst. Det e alltså en körning nu på Onsdag oxå ?

Visst är det det.... vi kan nog båda behöva träna lite... så mattias får en liten match iallafall :D

//jaG

Det var ödmjukt sagt... Jag behöver mer träning än dig iaf.....

Zeb_Macahan skrev:
Visst är det det.... vi kan nog båda behöva träna lite... så mattias får en liten match iallafall :D

//jaG

Rundningsmärke skrev:
Allt är relativt, jag behöver ett mirakel. :D

/A

Haha.... Jag säger som TV-Prästerna i USA. Sätt in pengar på kontonumret nedan så kommer det ske ett mirakel ;)

vi kommer från solstan på fredag för att prova banan.
Hoppas det kan vara nåt.

R2 skrev:
ja vassego du, inga probs,,
skulle gärna föråka där, älskar sviesta, men har ju ingen egen hoj i år.
Ser tyvärr ut som om det behövs nånn som visar vettiga spår...

Det finns folk som kan visa spår på Sviestad, instruktörerna visar spårval vid varje trafikövningskörningstillfälle... :tummenupp

Strandelin skrev:
Det finns folk som kan visa spår på Sviestad, instruktörerna visar spårval vid varje trafikövningskörningstillfälle... :tummenupp
Hehe, du känner inte RuLLARN hör jag! :hihi
Han é värsta kinderegget ju, surprise varje gång! :huvet

Strandelin skrev:
ja det tvivlar jag inte på alls, bara det att antingen skiter roller i dom, eller så är dom inte så bra.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard