Lokalhyra revisited....

0. Tengil - FÖRST! Jag betalade själva räkningen.
1. SuperDuper
2. Erik
3.
4.

:tummenupp

Ni som inte betalat än, kom igen nu! Ni kan inte hänga på och käka gratis på klubbkassans bekostnad, men sedan ge fan i att betala hyran. Eller? :va

Men vissa kan tydligen göra tvärtom :huvet :brinnerup

Supermoto skrev:

Ja, DET är tillåtet, Det är ett fritt land, och vill man hellre sitta hemma och se reprisen av postkod-miljonären i stället för att äta och dricka med kompisarna, så måste man väl få göra det. :7peta :D

Kjelle skrev:
Ni som inte betalat än, kom igen nu! Ni kan inte hänga på och käka gratis på klubbkassans bekostnad, men sedan ge fan i att betala hyran. Eller? :va

Helt rätt! Klart alla ska betala.
Har tyvärr glömt att betala in. Fixar det direkt när jag kommer hem ikväll och har bankdosan. :tummenupp

Sen kan jag nog tycka att det är läge att diskutera igen om vi verkligen ska ha lokalen kvar. Själv är jag nästan aldrig där och efter vad jag sett i "fikatråden" så är väl inte lokalen full med PBRare varje dag.
Det lär ju inte blir bättre när hojåkarsäsongen drar igång.

Mattias650 skrev:
Har tyvärr glömt att betala in. Fixar det direkt när jag kommer hem ikväll och har bankdosan. :tummenupp

Sen kan jag nog tycka att det är läge att diskutera igen om vi verkligen ska ha lokalen kvar. Själv är jag nästan aldrig där och efter vad jag sett i "fikatråden" så är väl inte lokalen full med PBRare varje dag.

håller med dej

Mattias650 skrev:
Det är bara att leta fram en annan lokal med toa o.s.v så blir nog besöksfrekvensen högre ska du se. :tummenupp

Kyckling skrev:
Det är bara att leta fram en annan lokal med toa o.s.v så blir nog besöksfrekvensen högre ska du se. :tummenupp

Jag har iallafall försökt leta fram en annan lokal men det är inte helt lätt.

Mattias650 skrev:
Jag har iallafall försökt leta fram en annan lokal men det är inte helt lätt.

Jag har oxå letat men att hitta en lokal för runt 1000 kr / mån som har allt vi vill ha är inte lätt

jag har skickat pengar nu

Last edited:
Mattias650 skrev:

håller med till 200%, och jag har som sagt va inte kunnat betala än heller pga att jag fortfarande har 100kr kvar varje månad att leva för när allt är betalt osv :död
det jag kan göra är att pröjsa sen eller helt enkelt hoppa ur PBR :näsblod
men som sagt va, vad fan ska vi ha lokalen till? jag kanske är nere typ 1 gång i månaden och då blir det ialf billigare för mig att fika på hamnis eller linande.

blom skrev:
men som sagt va, vad fan ska vi ha lokalen till? jag kanske är nere typ 1 gång i månaden och då blir det ialf billigare för mig att fika på hamnis eller linande.

Vi kanske ska lägga upp en tråd i vår "privata" forumdel där varje medlem får säga Ja eller Nej till att behålla lokalen?

Supermoto skrev:

Skämt åsido, vi får väl hitta ett sätt att återföra 300 pix till er som inte kommer på lördag också, antingen som hyreslättnad för lokalen eller nåt annat.

Om vi ska behålla den vill säga. Vore intressant om fler ville rösta i pollen så vi kan få en uppfattning om vad ni alla tycker.

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...