Gottis
West Coast Xtremes
LOTTAK skrev:Finns ett 50 meter från MC Donalds på Trädgårdstorget

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
LOTTAK skrev:Finns ett 50 meter från MC Donalds på Trädgårdstorget
Hittar ingen länk men sök på hitta.se linköpings vandrarhemGottis skrev:ett namn lr nått har ju aldrig ens vart i närheten av stan ju har ju klarat mej förut
![]()
Gottis skrev:finns det något bra vandrar hem i närheten som man kan slagga en natt![]()
Depåbitchen skrev:Man kan tälta i april men varm sovsäck eller en paraplyflicka rekomenderas.![]()
LOTTAK skrev:Hittar ingen länk men sök på hitta.se linköpings vandrarhem![]()
Gottis skrev:Ska fråga Jannica om jag får låna dej då
Och jag som tänkte åka hem och sova...
Depåbitchen skrev:Gottis skrev:Ska fråga Jannica om jag får låna dej då
Glöm det lasse du ska inte få sova på en hel helg Carro säger att du måste vikaera för henne så kaffe på sängen och värma mej o KrilleOch jag som tänkte åka hem och sova...![]()
![]()
Träningskort löser du via att skicka in pengar till tjejerna på kansliet, skriv att det är träningskort rr och namn mm så kommer det ett kort på posten inom någon vecka skulle jag troAlicia skrev:Har ni tur så slipper ni regnet som vi var tvungna att stå ut med.
OT:
Lotta, kan man lösa träningskort hos er första rr-träning i år och vad kostar det?
Alicia skrev:Har ni tur så slipper ni regnet som vi var tvungna att stå ut med.
Gottis skrev:plockar med Regn däcken
![]()
![]()
christer skrev:Inte ska ni ha det bättre än va vi hde det, regndäck är fusk, och innebär direkt diskvalifisering![]()
Depåbitchen skrev:Gottis skrev:Ska fråga Jannica om jag får låna dej då
Och jag som tänkte åka hem och sova...
Tänkte du? Kursen är ju två dagar. Vi kan väl sova i bilen?![]()
Bikerbitch skrev:Tänkte du? Kursen är ju två dagar. Vi kan väl sova i bilen?![]()
Vad är väl en natt i bussen med någon +grad ute mot en varm och skön säng hemma i värmenBikerbitch skrev:Tänkte du? Kursen är ju två dagar. Vi kan väl sova i bilen?![]()
Gottis skrev:men om jag bara sätter ett Regn däck fram och sen ett slicks bak då blir det ju mer sport
![]()
Gottis skrev:plockar med Regn däcken
![]()
![]()
Och det gick ju braAlicia skrev:Det där är fusk. Vi hade då inga regndäck, var bara ut å åka ändå.
LOTTAK skrev:Vad är väl en natt i bussen med någon +grad ute mot en varm och skön säng hemma i värmen![]()
Då vet man ju att säsongen har börjat igen![]()
Depåbitchen skrev:Bussen? Vi har ju en sketen Seat Cordoba. Kan man sova i en sån?
LOTTAK skrev:Och det gick ju bra![]()
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |