Bikerbitch
Stolt mamma
håkan skrev:Hejsan,
Nu är det dags att anmäla sig till LMS RR för att ta sin roadracinglicens!
Mvh Håkan
Behöver ni någon hjälp med något under licensdagen så hojta till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
håkan skrev:Hejsan,
Nu är det dags att anmäla sig till LMS RR för att ta sin roadracinglicens!
Mvh Håkan
Peppe K skrev:Syss finns det hjärte rum finns detrum
![]()
Depåbitchen skrev:Stackars stackar stackars din mamma.....
Tänk om alla som skulle ta skepparexamen fick börja med att styra en finlandsfärja..
Japp. Stå längst in i en lokal med en RS250 och en RGV 250 framför är ju ett bra exempel.![]()
Syss skrev:Vad har du emot stackars FWS:er?![]()
Den var alldeles utmärkt att lära sig på, så det är vad min mor ska få göra. Sedan, när hon inte är en fara för allmänheten längre, ska hon få köpa en ER-6.![]()
Syss skrev:Nu är ju frågan... Ska man gå den där satans kursen som jag pratat om i ett halvår, eller ska man skita i alltihop? Hojen ska ju ändå får banåkningstillåten försäkring nästa år som det ser ut..
Medin skrev:Skit i att köra på vägen, det är ju ändå inte kul![]()
Syss skrev:JAG tycker det är kul. Och jag har inte råd med bil.![]()
christer skrev:Nog med tjafs nu Syss, se till att anmäla dej på kursen, du kommer bara att få ågren annars.
Syss skrev:JAG HAR JU INGEN HOJ!![]()
![]()
*gråta*
Syss skrev:JAG HAR JU INGEN HOJ!![]()
![]()
*gråta*
Gottis skrev:Använd Finlands båten för gudskull allt är godkännt på licens kursen![]()
Tävlings hoj är ett senare problem
Jörgen Player Special skrev:du kan ju i princip köra med vad som.. Det är en licenskurs och inget annat, när jag tog licens var det en brokig skara hojar.
/J
Syss skrev:Tja, till licenskursen har Tom lovat mig att få låna sin R6, om han sen kommer ihåg det och tänker hålla det är en annan femma...![]()
Men sedan är ju problemet vad man ska köra med sedan, jag kommer inte att göra om min CBR (som iofs är en fd racehoj) till att köra på bana med igen. Så då känns det liksom lite meningslöst, när jag nu inte har råd att köpa en banhoj också...
Tja, se ovan.
Fan, nu är jag ju riktigt sugen på licens igen... *suck* Och när man nu bara får ett par kilometer till banan... *jättesuck*
Jörgen Player Special skrev:Ett par kilometer är lyx! jag har 29 mil till Sviestad![]()
/Jörgen
Syss skrev:Åh, fy fan! Det är ytterligare ett skäl för mig till att inte flytta upp hit, till Sthlm, jag skulle inte överleva så långt ifrån Sviestad...![]()
Tom brukar hålla vad han lovar och R6an har ju varit med förut.Syss skrev:Tja, till licenskursen har Tom lovat mig att få låna sin R6, om han sen kommer ihåg det och tänker hålla det är en annan femma...![]()
EazyLiving skrev:Krashkåpor och reggning på CBR'en och ha kvar FWS som tråkigt transportmedel ifall CBR'en skulle råka få lite "lackskador" någon gång. Hur enkelt som helst, eller hur?? ...Att det ska en man till att få det enkelt när kvinnor planerar!!![]()
Om du vill ha råd med dator och licenskurs, så kan jag göra ett bra paketpris åt dig. Man är ju em man med många talanger!!![]()
/Micke
Bikerbitch skrev:Tom brukar hålla vad han lovar och R6an har ju varit med förut.
Men CBR fungerar väl utmärkt att köra upp på?
EazyLiving skrev:Krashkåpor och reggning på CBR'en och ha kvar FWS som tråkigt transportmedel ifall CBR'en skulle råka få lite "lackskador" någon gång. Hur enkelt som helst, eller hur?? ...Att det ska en man till att få det enkelt när kvinnor planerar!!![]()
Om du vill ha råd med dator och licenskurs, så kan jag göra ett bra paketpris åt dig. Man är ju em man med många talanger!!![]()
/Micke
Syss skrev:...
Som sagt, jag vill inte ta ut henne på banan, så som folk beter sig där. Därför jag vill ha en lagom vurpad R6 eller CBR att köra skiten ur...
...
Axxexs skrev:Köp Björks R6:a. Lagom vurpad för lagom pris!![]()
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=28492
Och vill du ha en Honda så köp Janne Hansons!
(kanske inte billig men lagom kraschad den med..)
http://www.marktplaats.nl/index.php...toren_en_brommers/motoren_honda/11826941.html
Syss skrev:Jag har ju redan vurpat min CBR och det ska INTE hända igen!
Medin skrev:mmmm, jag har vurpat min CBR typ 1000ggr men det finns alltid nya (delar)![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |