LMS RR Bjuder in till Licenskurs April 2006

Peppe K skrev:
Syss finns det hjärte rum finns det :arsele rum :yoparty

Jomenvisst va... :rofl
Ska prata med folket om en garageplats, i övriga Johannelund är det tydligen 10 års kö, men här skulle det visst inte vara så lång kö... Vi får hålla tummarna! :tummenupp

Depåbitchen skrev:
Stackars stackar stackars din mamma.....
Tänk om alla som skulle ta skepparexamen fick börja med att styra en finlandsfärja.. :hihi

Japp. Stå längst in i en lokal med en RS250 och en RGV 250 framför är ju ett bra exempel. :tummenupp

Vad har du emot stackars FWS:er? :va
Den var alldeles utmärkt att lära sig på, så det är vad min mor ska få göra. Sedan, när hon inte är en fara för allmänheten längre, ska hon få köpa en ER-6. :hihi

Syss skrev:
Vad har du emot stackars FWS:er? :va
Den var alldeles utmärkt att lära sig på, så det är vad min mor ska få göra. Sedan, när hon inte är en fara för allmänheten längre, ska hon få köpa en ER-6. :hihi

En kvinna i trafiken är alltid farlig! ;)
Jag kan berätta för dig på licenskursen men om du inte orkar vänta tills dess så får du fråga BB vad som gäller en FWS.

Syss skrev:
Nu är ju frågan... Ska man gå den där satans kursen som jag pratat om i ett halvår, eller ska man skita i alltihop? Hojen ska ju ändå får banåkningstillåten försäkring nästa år som det ser ut..

Skit i att köra på vägen, det är ju ändå inte kul :7peta

Syss skrev:
JAG HAR JU INGEN HOJ! :4skrika :död :brinnerup *gråta*

Använd Finlands båten för gudskull allt är godkännt på licens kursen :D

Tävlings hoj är ett senare problem

Gottis skrev:
Använd Finlands båten för gudskull allt är godkännt på licens kursen :D

Tävlings hoj är ett senare problem

Tja, till licenskursen har Tom lovat mig att få låna sin R6, om han sen kommer ihåg det och tänker hålla det är en annan femma... :gnissla

Men sedan är ju problemet vad man ska köra med sedan, jag kommer inte att göra om min CBR (som iofs är en fd racehoj) till att köra på bana med igen. Så då känns det liksom lite meningslöst, när jag nu inte har råd att köpa en banhoj också...

Jörgen Player Special skrev:
du kan ju i princip köra med vad som.. Det är en licenskurs och inget annat, när jag tog licens var det en brokig skara hojar.

/J

Tja, se ovan.

Fan, nu är jag ju riktigt sugen på licens igen... *suck* Och när man nu bara får ett par kilometer till banan... *jättesuck*

Syss skrev:
Tja, till licenskursen har Tom lovat mig att få låna sin R6, om han sen kommer ihåg det och tänker hålla det är en annan femma... :gnissla

Men sedan är ju problemet vad man ska köra med sedan, jag kommer inte att göra om min CBR (som iofs är en fd racehoj) till att köra på bana med igen. Så då känns det liksom lite meningslöst, när jag nu inte har råd att köpa en banhoj också...

Tja, se ovan.

Fan, nu är jag ju riktigt sugen på licens igen... *suck* Och när man nu bara får ett par kilometer till banan... *jättesuck*

Ett par kilometer är lyx! jag har 29 mil till Sviestad :tummenupp

/Jörgen

Jörgen Player Special skrev:
Ett par kilometer är lyx! jag har 29 mil till Sviestad :tummenupp

/Jörgen

Åh, fy fan! Det är ytterligare ett skäl för mig till att inte flytta upp hit, till Sthlm, jag skulle inte överleva så långt ifrån Sviestad... :3freak

Krashkåpor och reggning på CBR'en och ha kvar FWS som tråkigt transportmedel ifall CBR'en skulle råka få lite "lackskador" någon gång. Hur enkelt som helst, eller hur?? ...Att det ska en man till att få det enkelt när kvinnor planerar!! :tummenupp

Om du vill ha råd med dator och licenskurs, så kan jag göra ett bra paketpris åt dig. Man är ju em man med många talanger!! :rolleyes:

/Micke

Syss skrev:
Åh, fy fan! Det är ytterligare ett skäl för mig till att inte flytta upp hit, till Sthlm, jag skulle inte överleva så långt ifrån Sviestad... :3freak

Syss skrev:
Tom brukar hålla vad han lovar och R6an har ju varit med förut.
Men CBR fungerar väl utmärkt att köra upp på?

EazyLiving skrev:
Krashkåpor och reggning på CBR'en och ha kvar FWS som tråkigt transportmedel ifall CBR'en skulle råka få lite "lackskador" någon gång. Hur enkelt som helst, eller hur?? ...Att det ska en man till att få det enkelt när kvinnor planerar!! :tummenupp

Om du vill ha råd med dator och licenskurs, så kan jag göra ett bra paketpris åt dig. Man är ju em man med många talanger!! :rolleyes:

/Micke

Jag har ju redan vurpat min CBR och det ska INTE hända igen! Jag håller just på att lägga ut dyra pengar på att få tillbaka allting till skicket hon var innan, helst bättre.... :gnissla

Och FWS:en är ju så gott osm bortskänkt... Hehe, min mor och jag har tre hojar ihop... Ska jag ta hennes BMW K1100RS som banhoj kanske? :hihi

Dator blir nog en Dell Latitude 6000 med coolfiberskal va, ska det vara så ska det vara... :hihi

Men visst, jag kan väl gå den stanas licenskursen. Och så måste jag börja gå på gatan för att få råd till en banhoj. Emil förstår nog... :hihi

Bikerbitch skrev:
Tom brukar hålla vad han lovar och R6an har ju varit med förut.
Men CBR fungerar väl utmärkt att köra upp på?

Som sagt, jag vill inte ta ut henne på banan, så som folk beter sig där. Därför jag vill ha en lagom vurpad R6 eller CBR att köra skiten ur... :hihi

EazyLiving skrev:

/Micke

Anmäld, men betald... Tja. :hihi

Last edited:
Medin skrev:
mmmm, jag har vurpat min CBR typ 1000ggr men det finns alltid nya (delar) :7peta

Delar = dyrt, hoj = dyrt, ta sig ut till banan = svårt, garageplats = svårt, bensin = dyrt

Du ser, det finns massor med skäl till att inte ha en banhoj. :hihi

Nej, men det tillkommer ju så jävla många extrautgifter... Jag får väl ta och inse att det där med banåkning kommer om en sisådär 20 år, när jag har jobb och inte längre behöver jobba 70 timmar/vecka för att hävda min plats på jobbet utan kan börja ta det lite lugnt och kanske trappa ner till 40... ;)
Och börja göra av med de få slantar min man inte har handlat upp under de där 20 åren. :gnissla

Om man tittar på de fordon som ska köras med under kursen (om de nu stämmer) kommer det bli det hittils roligaste jag sett på en licenskurs.
ta en titt här

Jag menar Zündap KS50 (iofs är det ju bara att byta ut cylinder osånt mot den tyska motsvarigheten på 125cc...) Push Maxi, ja.. med rätt fixning så toppar väl en sån 150.
Sen Push Dakota med 70cc är ju rena vrålåket!!

//håkan - minnen? ;)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back