Syss skrev:Hur visste du det?!![]()
Bor ju ihop med en FWS ägare så det va inte svårt att lista ut. ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Syss skrev:Hur visste du det?!![]()
Grattis till nya hojköpetSyss skrev:Jag vet, det börjar ju redan gå utför nu när man ska sluta pendla och allt!![]()
Jag har VERKLIGEN beslutsångest. Och jag KAN inte ha tre hojar. Var ska jag ha dem?! :kocko
Wheeliegirl skrev:Klart du ska gå kursen!! Man kan ju i princip köra på vad som helst...![]()
Jag gick ju kursen på min motard, och var långt ifrån sist i vårt avslutningsrace...
Men, licenskursen går ju inte ut på att köra skiten ur nåt! Bättre att hålla sig på fötter, annars får man ingen licens sa Micke!!![]()
![]()
![]()
Jag kan iaf varmt rekommendera kursen, det är superkul och alla kan lära sig något!![]()
Depåbitchen skrev:Bor ju ihop med en FWS ägare så det va inte svårt att lista ut. ;-)
LOTTAK skrev:Grattis till nya hojköpethur många kusar är det i den? toppfart? pris? färg? årsmodell? berätta berätta nu på en gång
![]()
Hr aldrig hört talas om den modellen innan......
Kolla på anmälningssidan gummanSyss skrev:Jag ska definitivt inte köra skiten ur något alls på licenskursen, det kan jag försäkra... Jag kommer bli diskad för jag är för långsam!
I och för sig... Men jag tycker det är illa av en sektmedlem att avslöja sådana djupt begravda hemligheter... Det är ju liksom i princip det man betalar för att få reda på när man köper en FWS!
Åh, jag har inte köpt någon än, men jag håller ju för bövelen på att flytta ihop med en (svart) BMW K1100RS, va!
Det är ju en -92 va, metallic - vet du hur snabb den färgen är?? Motsvarar en retta med turbo, minst asså, jag lååååvar. Tänk dig den på bananen, med alla tre packväskorna! Ingen annan kommer ju ha en SUCK! Platsar den i R1000?![]()
Peppe K skrev:Kolla på anmälningssidan gumman![]()
En K1100RS i rookie 1000kan kanske funka
//LOTTAK på Peppes konto
Felix skrev:Finns det plats kvar?
2ono skrev:Läser på LMS hemsida om max 102 Db då blir frågan klarar ett akra slipon detta eller måste man sätta på orginal.![]()
Snygg hemsida annars
Felix skrev:Finns det plats kvar?
Inte många platser kvar nu...Mattias skrev:Jahaja, anmäld och betald. Hoppas bara att inte alla andra har betalt före mig.
Edit: Det kom upp betalningsinformation när man fyllt i sina uppgifter. Sen ville man ju se vilka som anmält sig, så man klickade på länken för det. Sen ville man gå tillbaka för att läsa informationen igen, men se den gubben gick inte. HAKAN, DET BUGGAR!!! Jag lyckades nog betala ändå, hoppas jag.
Finns ett 50 meter från MC Donalds på TrädgårdstorgetGottis skrev:finns det något bra vandrar hem i närheten som man kan slagga en natt![]()
Syss skrev:Fifan, it's getting closer....![]()
christer skrev:Ut å träna då, du kan väl hänga med team medin på deras isträningar![]()
[KoRn] skrev:Fattar inte riktigt denna ekvation....
"70 Anmälda / 16 Obetalda till LMS RR - SM
Senast uppdaterad betalinfo står längst ner på sidan
Det är max 50 platser på kursen (anmäld+betald=deltagande,70 - 16) "
Edit: Gissar att det är de 50 första som har säkra platser
håkan skrev:70-16, en hemskt svår ekvation att klara av va?![]()
[KoRn] skrev:Jaha... då är jag med på hur ni räknar på andra sidan sjön....![]()
70-16=50
Jag tyckte väl att matteläraren verkade lite drucken
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |