LMS RR Bjuder in till Licenskurs April 2006

Syss skrev:
Jag vet, det börjar ju redan gå utför nu när man ska sluta pendla och allt! :tungan
Jag har VERKLIGEN beslutsångest. Och jag KAN inte ha tre hojar. Var ska jag ha dem?! :kocko
Grattis till nya hojköpet :lol hur många kusar är det i den? toppfart? pris? färg? årsmodell? berätta berätta nu på en gång :rofl
Hr aldrig hört talas om den modellen innan......

Wheeliegirl skrev:
Klart du ska gå kursen!! Man kan ju i princip köra på vad som helst... :D
Jag gick ju kursen på min motard, och var långt ifrån sist i vårt avslutningsrace...:-)
Men, licenskursen går ju inte ut på att köra skiten ur nåt! Bättre att hålla sig på fötter, annars får man ingen licens sa Micke!! :notme :mattias :lol

Jag kan iaf varmt rekommendera kursen, det är superkul och alla kan lära sig något! :tummenupp

Jag ska definitivt inte köra skiten ur något alls på licenskursen, det kan jag försäkra... Jag kommer bli diskad för jag är för långsam! :skrämd

Depåbitchen skrev:
Bor ju ihop med en FWS ägare så det va inte svårt att lista ut. ;-)

I och för sig... Men jag tycker det är illa av en sektmedlem att avslöja sådana djupt begravda hemligheter... Det är ju liksom i princip det man betalar för att få reda på när man köper en FWS! :fatta!

LOTTAK skrev:
Grattis till nya hojköpet :lol hur många kusar är det i den? toppfart? pris? färg? årsmodell? berätta berätta nu på en gång :rofl
Hr aldrig hört talas om den modellen innan......

Åh, jag har inte köpt någon än, men jag håller ju för bövelen på att flytta ihop med en (svart) BMW K1100RS, va! :7peta
Det är ju en -92 va, metallic - vet du hur snabb den färgen är?? Motsvarar en retta med turbo, minst asså, jag lååååvar. Tänk dig den på bananen, med alla tre packväskorna! Ingen annan kommer ju ha en SUCK! Platsar den i R1000? :va

Syss skrev:
Jag ska definitivt inte köra skiten ur något alls på licenskursen, det kan jag försäkra... Jag kommer bli diskad för jag är för långsam! :skrämd

I och för sig... Men jag tycker det är illa av en sektmedlem att avslöja sådana djupt begravda hemligheter... Det är ju liksom i princip det man betalar för att få reda på när man köper en FWS! :fatta!

Åh, jag har inte köpt någon än, men jag håller ju för bövelen på att flytta ihop med en (svart) BMW K1100RS, va! :7peta
Det är ju en -92 va, metallic - vet du hur snabb den färgen är?? Motsvarar en retta med turbo, minst asså, jag lååååvar. Tänk dig den på bananen, med alla tre packväskorna! Ingen annan kommer ju ha en SUCK! Platsar den i R1000? :va
Kolla på anmälningssidan gumman :hihi
En K1100RS i rookie 1000 :tungan kan kanske funka
//LOTTAK på Peppes konto

Peppe K skrev:
Kolla på anmälningssidan gumman :hihi
En K1100RS i rookie 1000 :tungan kan kanske funka
//LOTTAK på Peppes konto

SHIT! En Brio HotBike 3-wheeler, det har ju alltid varit min drömhoj! :kär
Hur kunde ni veta det?! :D

Den kommer bli en KILLER på bananen! :yoparty :banana :Rockbanan

Läser på LMS hemsida om max 102 Db då blir frågan klarar ett akra slipon detta eller måste man sätta på orginal. :va

Snygg hemsida annars

Felix skrev:
Finns det plats kvar?

jupp jättemånga!

SÅ där då var man anmäld ska bara dubbelkolla så det inte krockar med något!

Någon från göteborg som vill dela släp och boende?

Mv. Oskar

2ono skrev:
Läser på LMS hemsida om max 102 Db då blir frågan klarar ett akra slipon detta eller måste man sätta på orginal. :va

Snygg hemsida annars

De flesta akraslipon klarar 102dB...
R6:a med akra helsystem (race) gjorde 93-94dB i förbifart och 101dB

//håkan

Felix skrev:
Finns det plats kvar?

Om du tittar här så ser du att i skrivande stund är det 30 anmälda, varav 21 betalda och max 50 till kursen.. det ger alltså 29 reella platser kvar..
//håkan

Jahaja, anmäld och betald. Hoppas bara att inte alla andra har betalt före mig.

Edit: Det kom upp betalningsinformation när man fyllt i sina uppgifter. Sen ville man ju se vilka som anmält sig, så man klickade på länken för det. Sen ville man gå tillbaka för att läsa informationen igen, men se den gubben gick inte. HAKAN, DET BUGGAR!!! Jag lyckades nog betala ändå, hoppas jag.

Mattias skrev:
Jahaja, anmäld och betald. Hoppas bara att inte alla andra har betalt före mig.

Edit: Det kom upp betalningsinformation när man fyllt i sina uppgifter. Sen ville man ju se vilka som anmält sig, så man klickade på länken för det. Sen ville man gå tillbaka för att läsa informationen igen, men se den gubben gick inte. HAKAN, DET BUGGAR!!! Jag lyckades nog betala ändå, hoppas jag.
Inte många platser kvar nu...
den 26/1 var det 43 betalade

finns det något bra vandrar hem i närheten som man kan slagga en natt :)

christer skrev:
Ut å träna då, du kan väl hänga med team medin på deras isträningar :D

Äh, jag har ju aldrig tid! Senast hade jag fullt upp med att spana på en karl i blåställ... :gnissla

Sen får jag ju aldrig veta var de ska, heller...

Fattar inte riktigt denna ekvation....

"70 Anmälda / 16 Obetalda till LMS RR - SM
Senast uppdaterad betalinfo står längst ner på sidan
Det är max 50 platser på kursen (anmäld+betald=deltagande,70 - 16) "

Edit: Gissar att det är de 50 första som har säkra platser

Last edited:
[KoRn] skrev:
Fattar inte riktigt denna ekvation....

"70 Anmälda / 16 Obetalda till LMS RR - SM
Senast uppdaterad betalinfo står längst ner på sidan
Det är max 50 platser på kursen (anmäld+betald=deltagande,70 - 16) "

Edit: Gissar att det är de 50 första som har säkra platser

70-16, en hemskt svår ekvation att klara av va? ;)

Det brukar alltid va nån som hoppar av i sista stund dessutom

[KoRn] skrev:
Jaha... då är jag med på hur ni räknar på andra sidan sjön.... :)
70-16=50

Jag tyckte väl att matteläraren verkade lite drucken

de som är utöver de 50 är nog reserv eller buffert, prata med Micke Larsson om matten ;)
//håkan

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...