LMS RR Bjuder in till Licenskurs April 2006

Jag hejar på han med compacten i startövningsmomentet :banana

håkan skrev:
Om man tittar på de fordon som ska köras med under kursen (om de nu stämmer) kommer det bli det hittils roligaste jag sett på en licenskurs.
ta en titt här

Jag menar Zündap KS50 (iofs är det ju bara att byta ut cylinder osånt mot den tyska motsvarigheten på 125cc...) Push Maxi, ja.. med rätt fixning så toppar väl en sån 150.
Sen Push Dakota med 70cc är ju rena vrålåket!!

//håkan - minnen? ;)
Där ser du, tvåtakt kommer starkt bland de nye! :hihi Skulle vara kul att se åldern på de som har angett moppe som fordon...

Det är ingen av er dårar där uppe som har en extra säng att låna ut där uppe kallt att sova i tält i april :(

håkan skrev:
Om man tittar på de fordon som ska köras med under kursen (om de nu stämmer) kommer det bli det hittils roligaste jag sett på en licenskurs.
ta en titt här

Jag menar Zündap KS50 (iofs är det ju bara att byta ut cylinder osånt mot den tyska motsvarigheten på 125cc...) Push Maxi, ja.. med rätt fixning så toppar väl en sån 150.
Sen Push Dakota med 70cc är ju rena vrålåket!!

//håkan - minnen? ;)

Fniss, fniss! Men det äro rätt inställning på ungtupparna iaf! Klart dom ska ha RR-licens för tusan! :tummenupp

Gottis skrev:
Det är ingen av er dårar där uppe som har en extra säng att låna ut där uppe kallt att sova i tält i april :(

Nu skall du inte vara mjuk...obekräftade källor säger att det går alldeles utmärkt att värma sig med en gammeldansk kvällen innan körningen. :fyllisar

Revelator skrev:
Fniss, fniss! Men det äro rätt inställning på ungtupparna iaf! Klart dom ska ha RR-licens för tusan! :tummenupp

Nu skall du inte vara mjuk...obekräftade källor säger att det går alldeles utmärkt att värma sig med en gammeldansk kvällen innan körningen. :fyllisar

Jag får helt enkelt plocka med med flickvännen de funkar ju de med om sytemet är stängt :tuttar

björn.e skrev:
Har en soffa i Norrköping om du är intreserad :)

björn

Visst låter kanon du ska ju ändå slagga här på mässan om du kommer ner ju :tummenupp

hur långt är det till banan där ifrån

Gottis skrev:
Visst låter kanon du ska ju ändå slagga här på mässan om du kommer ner ju :tummenupp

hur långt är det till banan där ifrån

Tja en 6 mil kanske tar väll typ 40-50 min att åka. Jag vet inte hur jag jobbar så ev får du en nyckel men det bör ju inte vara några prob. Har även ett ställe där du kan ställa hojen men då får du åka några mil till, så det är nog bättre om du har den i bussen. Har du släp får vi väll ordna nått, ev kan du ställa den på mitt jobb i Linköping.

björn

Planen är att komma ner på mc mässan men har glömt när den var...

björn.e skrev:
Tja en 6 mil kanske tar väll typ 40-50 min att åka. Jag vet inte hur jag jobbar så ev får du en nyckel men det bör ju inte vara några prob. Har även ett ställe där du kan ställa hojen men då får du åka några mil till, så det är nog bättre om du har den i bussen. Har du släp får vi väll ordna nått, ev kan du ställa den på mitt jobb i Linköping.

björn

Planen är att komma ner på mc mässan men har glömt när den var...

Tar nog släp upp men det får stå kvar i depån tills söndagen är ju Teori på Lördagen och körning på Söndag

Gottis skrev:
Jag får helt enkelt plocka med med flickvännen de funkar ju de med om sytemet är stängt :tuttar

Ah, börjar förstå varför dom kallar dig "Gottis"... :tungan

Torkel skrev:
Skulle vara kul att se åldern på de som har angett moppe som fordon...

Vet iaf att vissa av de som har moppe som fordon är de som anmält sig och betalat innan lms fixade sin databas.
Men va fan. Är det någe fel att va 31 och ta licens på en Puch Alabama??? :yoparty

Syss skrev:
Jävligt frestande! :)
Men jag har fått för mig att trim = mek, så för mig blir det så standard det kan bli... Jag kan inte meka. :gnissla

Kan det bli mer standard än vad en FWS är????

björn.e skrev:
Slår du i baken så är det ju bara att du hostar upp vad det kostar. Det är ju inte första gången du sitter på en hoj.

björn

Det är ju en självklarhet! Det vore verkligen jättegulligt! :) :krama

Syss skrev:
Jag har ju redan vurpat min CBR och det ska INTE hända igen! Jag håller just på att lägga ut dyra pengar på att få tillbaka allting till skicket hon var innan, helst bättre.... :gnissla

Och FWS:en är ju så gott osm bortskänkt... Hehe, min mor och jag har tre hojar ihop... Ska jag ta hennes BMW K1100RS som banhoj kanske? :hihi

Dator blir nog en Dell Latitude 6000 med coolfiberskal va, ska det vara så ska det vara... :hihi

Men visst, jag kan väl gå den stanas licenskursen. Och så måste jag börja gå på gatan för att få råd till en banhoj. Emil förstår nog... :hihi

Som sagt, jag vill inte ta ut henne på banan, så som folk beter sig där. Därför jag vill ha en lagom vurpad R6 eller CBR att köra skiten ur... :hihi

Anmäld, men betald... Tja. :hihi

Klart du ska gå kursen!! Man kan ju i princip köra på vad som helst... :D
Jag gick ju kursen på min motard, och var långt ifrån sist i vårt avslutningsrace...:-)
Men, licenskursen går ju inte ut på att köra skiten ur nåt! Bättre att hålla sig på fötter, annars får man ingen licens sa Micke!! :notme :mattias :lol

Jag kan iaf varmt rekommendera kursen, det är superkul och alla kan lära sig något! :tummenupp

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back