Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Där ser du, tvåtakt kommer starkt bland de nye!håkan skrev:Om man tittar på de fordon som ska köras med under kursen (om de nu stämmer) kommer det bli det hittils roligaste jag sett på en licenskurs.
ta en titt här
Jag menar Zündap KS50 (iofs är det ju bara att byta ut cylinder osånt mot den tyska motsvarigheten på 125cc...) Push Maxi, ja.. med rätt fixning så toppar väl en sån 150.
Sen Push Dakota med 70cc är ju rena vrålåket!!
//håkan - minnen?![]()
håkan skrev:Om man tittar på de fordon som ska köras med under kursen (om de nu stämmer) kommer det bli det hittils roligaste jag sett på en licenskurs.
ta en titt här
Jag menar Zündap KS50 (iofs är det ju bara att byta ut cylinder osånt mot den tyska motsvarigheten på 125cc...) Push Maxi, ja.. med rätt fixning så toppar väl en sån 150.
Sen Push Dakota med 70cc är ju rena vrålåket!!
//håkan - minnen?![]()
Gottis skrev:Det är ingen av er dårar där uppe som har en extra säng att låna ut där uppe kallt att sova i tält i april![]()
Revelator skrev:Fniss, fniss! Men det äro rätt inställning på ungtupparna iaf! Klart dom ska ha RR-licens för tusan!
Nu skall du inte vara mjuk...obekräftade källor säger att det går alldeles utmärkt att värma sig med en gammeldansk kvällen innan körningen.![]()
Gottis skrev:Det är ingen av er dårar där uppe som har en extra säng att låna ut där uppe kallt att sova i tält i april![]()
Syss skrev:JAG HAR JU INGEN HOJ!![]()
![]()
*gråta*
björn.e skrev:Har en soffa i Norrköping om du är intreserad![]()
björn
Gottis skrev:Visst låter kanon du ska ju ändå slagga här på mässan om du kommer ner ju![]()
hur långt är det till banan där ifrån
björn.e skrev:Tja en 6 mil kanske tar väll typ 40-50 min att åka. Jag vet inte hur jag jobbar så ev får du en nyckel men det bör ju inte vara några prob. Har även ett ställe där du kan ställa hojen men då får du åka några mil till, så det är nog bättre om du har den i bussen. Har du släp får vi väll ordna nått, ev kan du ställa den på mitt jobb i Linköping.
björn
Planen är att komma ner på mc mässan men har glömt när den var...
Medin skrev:Jag hejar på han med compacten i startövningsmomentet![]()
Gottis skrev:Jag får helt enkelt plocka med med flickvännen de funkar ju de med om sytemet är stängt![]()
Revelator skrev:Ah, börjar förstå varför dom kallar dig "Gottis"...![]()
Torkel skrev:Skulle vara kul att se åldern på de som har angett moppe som fordon...
Syss skrev:Jävligt frestande!
Men jag har fått för mig att trim = mek, så för mig blir det så standard det kan bli... Jag kan inte meka.![]()
björn.e skrev:Du kan alltid låna min![]()
björn
Depåbitchen skrev:Kan det bli mer standard än vad en FWS är????
Syss skrev:Min FWS är fan inte standard nånstans.![]()
Depåbitchen skrev:Har du lyckats hitta prylar till den på myrorna då eller?![]()
Syss skrev:OJ! Schysst! Vågar du det?![]()
björn.e skrev:Slår du i baken så är det ju bara att du hostar upp vad det kostar. Det är ju inte första gången du sitter på en hoj.
björn
Syss skrev:Jag har ju redan vurpat min CBR och det ska INTE hända igen! Jag håller just på att lägga ut dyra pengar på att få tillbaka allting till skicket hon var innan, helst bättre....
Och FWS:en är ju så gott osm bortskänkt... Hehe, min mor och jag har tre hojar ihop... Ska jag ta hennes BMW K1100RS som banhoj kanske?![]()
Dator blir nog en Dell Latitude 6000 med coolfiberskal va, ska det vara så ska det vara...![]()
Men visst, jag kan väl gå den stanas licenskursen. Och så måste jag börja gå på gatan för att få råd till en banhoj. Emil förstår nog...
Som sagt, jag vill inte ta ut henne på banan, så som folk beter sig där. Därför jag vill ha en lagom vurpad R6 eller CBR att köra skiten ur...
Anmäld, men betald... Tja.![]()
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |