Kanske gammal, men den är ny för mig iaf. Hursomhelst så hoppas jag att den polisen inte fick stanna i tjänst iaf!
http://legallyarmed.com/Finger on the trigger.mpg
http://legallyarmed.com/Finger on the trigger.mpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

pajo skrev:Tänker man på att det brukar vara ca 4kg tryck vid double action och 1,6 kg vid single action på en 9mm pistol så ska man inte göra ett vådaskott om man har lite vapenvana. Det har tydligen inte denna kvinna.
Det är ju inte precis så att den går fjärderlätt att smeka av....pajo skrev:Tänker man på att det brukar vara ca 4kg tryck vid double action och 1,6 kg vid single action på en 9mm pistol så ska man inte göra ett vådaskott om man har lite vapenvana. Det har tydligen inte denna kvinna.
pajo skrev:Tänker man på att det brukar vara ca 4kg tryck vid double action och 1,6 kg vid single action på en 9mm pistol så ska man inte göra ett vådaskott om man har lite vapenvana. Det har tydligen inte denna kvinna.
. Därför borde vissa t.ex k-pistar antingen konstrueras om eller förbjudas, det räcker ju med en liten smäll för att vissa ska fyra av ett skott. Själv trodde jag inte riktigt på att det var sant, förräns min skytteinstruktör visade Man kan ju säkra vapnet också....TheDude skrev:True. Därför borde vissa t.ex k-pistar antingen konstrueras om eller förbjudas, det räcker ju med en liten smäll för att vissa ska fyra av ett skott. Själv trodde jag inte riktigt på att det var sant, förräns min skytteinstruktör visade
![]()
gulsvartkawwa skrev:Man kan ju säkra vapnet också....
Fredrich skrev:Grovt tjänstefel. Omedelbart avsked.
maverick_750rr skrev:Nix... alla kan göra fel, jag vet. Fallet prövas och sen kommer man fram till att hon är förbannat duktig för övrigt som polis och Sverige behöver ju lite fler duktiga poliser.
Hon stannar.
750RR
maverick_750rr skrev:Nix... alla kan göra fel, jag vet. Fallet prövas och sen kommer man fram till att hon är förbannat duktig för övrigt som polis och Sverige behöver ju lite fler duktiga poliser.
Hon stannar.
750RR
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA
BSA har avtäckt sin fjärde ... |
|
|