Madhonda
Diamonds and pearls don´t move this girl
Och jag har tagit det mogna beslutet att backa av lite från min tänkta träning. 
Har fått domningar i vänstra benet som inte ger med sig, dom är rätt svaga, men jag vet inte om det är till följd av att jag "gjort" lite för mycket på en vecka. Och att jag inte är riktigt fit for fight än.
Söndag: Cykla 2 mil. (jag skulle ju inviga min nya fina cykel)
Tisdag morgon: Lite jogging i vattnet och 6 längder bröstsim (kortade av från tänkta 10 längder)
Torsdag kväll: Vattengympa 50 min (Real wet vest)
Fredag morgon: Cykla 1 mil till jobbet.
Fredag eftermiddag: Cykla 1 mil hem.
Hmm...ja...det kanske blev lite för mycket såhär till att börja med.
Nåja...jag börjar om från början och denna vecka kör jag bara vattengympan + att jag ska till en duktig massör. Som kanske kan ge på sätesmuskeln en omgång utifall det är därifrån det kommer.
Och i nästa vecka funderar jag på att boka återbesök hos sjukgymnasten som jag gick hos före semmen och höra vad hon har att säga om saken.
Men FAN, att det ska gå så jävla trögt.
//Madfrusteradochträningsugensåinåthelvete.

Har fått domningar i vänstra benet som inte ger med sig, dom är rätt svaga, men jag vet inte om det är till följd av att jag "gjort" lite för mycket på en vecka. Och att jag inte är riktigt fit for fight än.
Söndag: Cykla 2 mil. (jag skulle ju inviga min nya fina cykel)
Tisdag morgon: Lite jogging i vattnet och 6 längder bröstsim (kortade av från tänkta 10 längder)
Torsdag kväll: Vattengympa 50 min (Real wet vest)
Fredag morgon: Cykla 1 mil till jobbet.
Fredag eftermiddag: Cykla 1 mil hem.

Nåja...jag börjar om från början och denna vecka kör jag bara vattengympan + att jag ska till en duktig massör. Som kanske kan ge på sätesmuskeln en omgång utifall det är därifrån det kommer.
Och i nästa vecka funderar jag på att boka återbesök hos sjukgymnasten som jag gick hos före semmen och höra vad hon har att säga om saken.
Men FAN, att det ska gå så jävla trögt.

//Madfrusteradochträningsugensåinåthelvete.