KOLLA PÅ 3:an NU!

Fan helt jävla sjukt. En rattfull person kör ihjäl 3 personer och får 8 månaders fängelse. Ännu sjukare är att det inte är första gången han åker dit.

Otee skrev:
Fan helt jävla sjukt. En rattfull person kör ihjäl 3 personer och får 8 månaders fängelse. Ännu sjukare är att det inte är första gången han åker dit.

Så får en person (kommer inte ihåg namnet på honom... här på forumet) 1år för att ha "misshandlat" en tjuv som höll på att sno hans hoj...

Tja vad säger man :skrämd

å det värsta av allt är att aset nekar, å sätter sin flickvän i förarsätet....

Å ATT INGET ALKOTEST GÖRS.....

PINSAMT:....

FY 17

Om man kör ihjäl någon när man är rattfull borde ju man ju bli dömd för mord, inget annat. 8 månader är ju f-n ett skämt :mad:

/Jocke

hållundan skrev:
å det värsta av allt är att aset nekar, å sätter sin flickvän i förarsätet....

Å ATT INGET ALKOTEST GÖRS.....

PINSAMT:....

FY 17

Skulle inte förvåna mig en sekund om tjejen fick skuldkänslor för aset, och skyddade honom...

Nisse Järnet skrev:
Säger ni likadant om jag säger att minst 1 av dom omkommna pojkarna har snott MÅNGA hojar...? Obs! Försvarar verkligen inte han som körde bilen! Han borde aldrig få köra bil igen! Men dom vinklar det hela lite på tv, jag var där precis efter att olyckan skett och kände 2 av killarna lite grann. Verkar inte som om killarnas päron visste vad sönerna höll på med på fritiden...

Han är död så vad spelar det för roll då?

Hemskt repotage för övrigt. Ibland äcklar verkligheten mig...
Vilka sjuka människor det finns!!!!!!!!

Spelar ingen roll Nisse, detta är mord. Han var dessutom dömd några gånger tidigare för rattfylla. Hojstöld är en annan sak.
De var kanske inte guds bästa barn, men det var t.ex inte jag heller när jag mindre.
De förtjänade inte att dö tycker jag.

Nisse Järnet skrev:
Säger ni likadant om jag säger att minst 1 av dom omkommna pojkarna har snott MÅNGA hojar...? Obs! Försvarar verkligen inte han som körde bilen! Han borde aldrig få köra bil igen! Men dom vinklar det hela lite på tv, jag var där precis efter att olyckan skett och kände 2 av killarna lite grann. Verkar inte som om killarnas päron visste vad sönerna höll på med på fritiden...

Självklart tycker vi alla att det e tragiskt att nån blir nedmejad utav nån jävla mupp som ska ut och åka bil.

Att gossen i fråga inte va gudshelgen kna man ju inte dementera men ingen förtjänar detta.. allra minst han familj.
Så trots allt får ta smällarna

Bikerbitch skrev:
Han är död så vad spelar det för roll då?

Hemskt repotage för övrigt. Ibland äcklar verkligheten mig...
Vilka sjuka människor det finns!!!!!!!!
Menade bara att man inte ska tro på allt rakt av bara för att det är på TV....

Sånna som kör rattfulla om och om igen borde ju fan åka dit för mordfösök!!? Varför inte liksom...? Det är ju de det är :fakta

Otee skrev:
Spelar ingen roll Nisse, detta är mord. Han var dessutom dömd några gånger tidigare för rattfylla. Hojstöld är en annan sak.
De var kanske inte guds bästa barn, men det var t.ex inte jag heller när jag mindre.
De förtjänade inte att dö tycker jag.
Det tycker verkligen inte jag heller att dom gjorde! Kände dom ju tom! Skrev lite cp kanske..

Jag förstod din fråga till fullo Nisse. :tummenupp

Men mitt tidigare inlägg är väl lite vad jag tycker om det hela. Plus ett svar till din fråga.

Otee skrev:
Jag förstod din fråga till fullo Nisse. :tummenupp

Men mitt tidigare inlägg är väl lite vad jag tycker om det hela. Plus ett svar till din fråga.
Ok :tummenupp Tänkte om det lät på mig som om jag tyckte att det var rätt åt dom, men som sagt det är det ju verkligen INTE! Men nu vet ni det :)

Det värsta av allt är ju att en av killarnas pappa sitter och beklagar sig i TV! Hans (och det som är kvar av familjens) framtid är ju i princip redan förstörd! Åt minstonne kommer det aldrig bli samma igen! När rättsystemet sagt sitt tycker jag att det är dags att ta lagen i egna händer! Och den enda som ska göra det är pappan! I stället för att sitta i TV-rutan borde han ta det liv som rattfyllot inte förtjänar! Det hjälper förvisso inte hans son till livet igen - men det enda rätta att göra är att göra det som inte vårt rättsystem klarar av! TA DÖ PÅ FANSKAPET! Det hade jag gjort!

Hårda ord från min sida - men efter ett sådant här program blir man ju tokig!

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back