Nisse Järnet
pschyy =D
Insider om rattfylleri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Otee skrev:Fan helt jävla sjukt. En rattfull person kör ihjäl 3 personer och får 8 månaders fängelse. Ännu sjukare är att det inte är första gången han åker dit.

hållundan skrev:å det värsta av allt är att aset nekar, å sätter sin flickvän i förarsätet....
Å ATT INGET ALKOTEST GÖRS.....
PINSAMT:....
FY 17
Nisse Järnet skrev:Säger ni likadant om jag säger att minst 1 av dom omkommna pojkarna har snott MÅNGA hojar...? Obs! Försvarar verkligen inte han som körde bilen! Han borde aldrig få köra bil igen! Men dom vinklar det hela lite på tv, jag var där precis efter att olyckan skett och kände 2 av killarna lite grann. Verkar inte som om killarnas päron visste vad sönerna höll på med på fritiden...
Nisse Järnet skrev:Säger ni likadant om jag säger att minst 1 av dom omkommna pojkarna har snott MÅNGA hojar...? Obs! Försvarar verkligen inte han som körde bilen! Han borde aldrig få köra bil igen! Men dom vinklar det hela lite på tv, jag var där precis efter att olyckan skett och kände 2 av killarna lite grann. Verkar inte som om killarnas päron visste vad sönerna höll på med på fritiden...
Menade bara att man inte ska tro på allt rakt av bara för att det är på TV....Bikerbitch skrev:Han är död så vad spelar det för roll då?
Hemskt repotage för övrigt. Ibland äcklar verkligheten mig...
Vilka sjuka människor det finns!!!!!!!!

Det tycker verkligen inte jag heller att dom gjorde! Kände dom ju tom! Skrev lite cp kanske..Otee skrev:Spelar ingen roll Nisse, detta är mord. Han var dessutom dömd några gånger tidigare för rattfylla. Hojstöld är en annan sak.
De var kanske inte guds bästa barn, men det var t.ex inte jag heller när jag mindre.
De förtjänade inte att dö tycker jag.
OkOtee skrev:Jag förstod din fråga till fullo Nisse.![]()
Men mitt tidigare inlägg är väl lite vad jag tycker om det hela. Plus ett svar till din fråga.
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |