Hejsan, Zenergy her!
Jeg er på semester og har inte kunnet kolla min email/internet den seneste tid - sorry.
Er nu kommet til Poznan, hvor jeg skal køre DM. Her i Poznan har der faktisk været bankørning fra mandag til torsdag. Det er öppetbart inget problem, även der er DM fra fredag - søndag.
For at gøre en lang historie kort, har vi många gange kontaktet SVEMO med frågan om "privat" træning. Bingo har gengivet forløbet.
Langt om længe har vi fået det svar der er postet tidligere i denne tråd, nemlig at træningen ikke anses som privat da det er öppet for alle. Det er svaret vi har ageret ud fra.
For nylig hører jeg då at HMS måske inte er nöjde. Derfor kontakter jeg igen SVEMO for at høre om der er nogen problemer. Den første jeg taler med siger at træningen
inte er OK. Den næste (XXX) siger at han inte kan se hvorfor der skulle være nogen problemer og han lover at tage upp frågan med sine kolleger.
I mellemtiden åker jeg på semester og har fået en email fra XXX, hvor svaret fra Svemo er at træningen ikke er OK, da alle ikke kan deltage.
"Träningen räknas som privat för att alla deltagare till SM tävlingen inte ges möjlighet att träna."
"Vi beklagar att ni har fått fel information från vårt kansli tidigare i år, sektionen ser dock positivt att ni har engagerat i er säkerhetsfrågorna samt vill skapa Träningsmöjligheter"
Hur dom har kommit til denne konklusion fatter jeg inte. Vi kunne let have 2 licensgrupper og det skulle vist være tilräkligt til at täcka behovet. Forøvrigt kan alle vel inte heller deltage om fredagen, da man muste være ledig från jobbet etc.
Altså, SVEMO meddeler først at træningen er OK og i sidste øjeblik gør de 180 grader rundt.
Vi har kontaktet dem många gange, også med henblik på om annoncering i IB var nødvendigt (efter at SVEMO havde givet OK). De har inte svaret mig als. Jeg har også også kontaktet IB for at fråga om de kendte til reglerne, men då kunne dom inte svare heller.
ZENERGY kan inte refundere tilmeldingskostnad, da det skulle betyde, at vi er færdige som arrangør af banedage.
Det Zenergy kan tilbyde de kørere der skal køre SM er følgende; en ekstra banedag på Ring Knutstorp til næste år/2008. Altså, oaktad man kører 9/8 eller ej, då har man en banedag på Ring Knutstorp til gode i 2008.
Svemo har bedt mig (forlangt) at jeg sender dem en liste over de kørere der deltager 9/8. Det kommer jeg naturligvis aldrig at gøre!!
Når alt det er sagt, håber jeg at vi i 2008 faktisk kan få sakerne på plads, så det inte kommer at bli såher igen med SVEMO. Og hvis jeg börjar nu då kan jeg kanske få et 100% klart svar på hvad som kræves.....
Er fortsat på semester og har ca. 50 emails jeg skal svare på, så det er ikke sikkert jeg får skrevet i denne tråd igen de næste dage. Derudover skal jeg også lige passe DM her på Poznan...