Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ska nog tilläggas för de som inte träffat Jkay att han nog kan skrapa armbågarna från en hoj utan lutning(eller är det jag som är kort
)
) men aldrig armbågspuckar även om den del RR-förare (speciellt en som för några år sedan körde RR250, kommer tyvärr inte ihåg namnet) som ibland är minst sagt nära (utan att vurpa).
Nää för du är inte lång nog...![]()
![]()

hade också det "problemet" rätt länge tills för några år sedan.
Man kan göra det på minst två sätt, nå till gränsen för när man börjar kunna skrapa knäpuckarna, genom att chansa (om man är otålig) eller succesivt i lagom små steg tills det säger "skratch"
Vilket man väljer är upp till var och en men nog blir det både mindre dyrt och förmodligen också mindre ont om man kör den senare varianten!
Tips: Blicken har mycket med detta att göra hur skummt det än må låta enär vi har en tendens att vara tveksamma över hur mycket vi fn. lutar i relation till hur mycket det GÅR att luta (dvs. när släpper det pga. slut på anläggningsyta)!
Mvh!
// Niklas

Ska nog tilläggas för de som inte träffat Jkay att han nog kan skrapa armbågarna från en hoj utan lutning(eller är det jag som är kort
)

Aha, typ 2.07 cm lång eller nått liknande och kör på en Puch Dakota med knä o armbågsskrap i 30 blås!?
// Niklas

i fix för lite mat på gyllne måsen å nån bärsaLättast är väl att ge dina nya till nån banåkare och ta deras slitna. Jag lovar att det finns åtminstone ett tjugotal såna i Stockholmstrakten som kan hjälpa dig med den saken.![]()
Du har ju södertäljes knäskrapsdagis på tuvängen:
22 augusti
29 augusti
5 september
19 september
26 september

Lånar tråden lite.
Låter kul, jag skulle gärna vilja prova. Finns det nån websida eller telenummer man kan avända för bokning eller är det bara att dyka upp...?
Klockrent. 
Så skrapade puckar är inte bevis på hög hastighet, som kanske påpekats tidigare.|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |