klocka till hojen

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
någon som kan tipsa om vart man kan köpa en klocka att fästa på hojen.

Teknikmagasinet har en billig sak, den är inte snygg, men den är stor nog att vara lättavläst även när det vibbar satan

gütt ska kolla men fyll gärna på med fler tips:tummenupp, klockan ska sitta på en hornet och det finns inte mkt plats att fästa den på tyvärr

Varför inte köra en automatisk återuppringning till fröken-ur om och om igen och köra med Headset?

http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=390352

Funkar klockrent (moahahaha)... hade en sån på min thundercat, stora tydliga siffror som kan avläsas i valfri fart.
Däremot så sitter knapparna för att ställa den på sidan och sticker ut en del, så om man använder hållaren som kommer med så rekommenderar jag att skära av knapparna så pass så de inte sticker ut. Jag gjorde det inte först och då ställde den om sig vid vissa vibrationer, skar av kanterna och hade inga problem sen. Behöll hållaren just för att kunna ta av klockan om man parkerar ute i spöregn eller dylikt.

Jag hade teknikmagasinets på min gamla dunderkisse... den funkade super! Den kanske inte är tålig mot att stå ute i regn dag ut och dag in... men plockade man bort den när man ställde hojen så visst klarade den av regniga tripper :)

Back