kjellper
pousseur
Satsa på minsta möjliga, typ 9Bara för att vara nyfiken: vilken grovlek var det på kornen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Satsa på minsta möjliga, typ 9Bara för att vara nyfiken: vilken grovlek var det på kornen?
Någon mm, typ 2-3 kanske..?Bara för att vara nyfiken: vilken grovlek var det på kornen?
Vi får se. De verkar inte mycket hårdare än original. Får lägga på skumhandtag utanpå kanske.Oxfords värmehandtag gillar jag inte alls, på tok för hårt gummi. De snarare förstärker vibrationerna.
Skickat från min iPad med Tapatalk
Nja, det är ju en enkel cylinder i en enkel motor som sitter i en enkel konstruktion/ram. Och köra 6 mil på en väg i samma varvtal gör nog sitt med händer och fötter. Jag brukar stanna och hoppa av emellanåt på mina äventyr, jag känner väl resultatet i händer och fötter, dock inte under färd då jag har alldeles för kul under tiden.Körde till jobbet idag. 6 mil. Skönt. Fast jag tycker den vibrerar mycket.

RC bilar och spelautomater!! Låter sjukt spännande!! ??Att steka i, så klartFett behövs alltid, till det mesta mekaniska. T ex när man bytt däck på hjulet så kan jag torka bort gammalt smutsigt fett kring lagrena/tätnings-ringarna, axelnbulten etc, och dra på nytt rent fett.
Sen har jag flera RC-bilar som behöver smorda kuggar, leder, genomföringar. Samt joystickar och större spelkontroller till stora spelautomater med kullager, kuggar och glidytor, rattar, växelspakar. Fett är en stor del av mitt annars torra liv, kan man säga ?
Köpte mig en KLX också. Var lite orolig att den skulle kännas för klen. Har kört 4T 125:a förut och höll på att få magsår för att det gick så långsamt. Det här var liksom helt OK, hade den haft 10 hästar till hade det inte gjort något men känns som att det kommer duga.Jag gjorde det för att den är så smidig och lätt.Jag undrar bara varför man köper en sån hoj? För att den är så billig eller?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |