uncletom
Gudomlig sporthojare
Nej nej, kör i shorts och t-shirt istället. Det känns mycket behagligare, om du inte jobbar i regnet hela dagen förstås.Älskar köra i regn. Men helst ska man ju vara torr under.
Ja, det är sjukt, och det blir bara mer spännande för varje ny hobby som flyger förbi. Jag glömde bort helikoptrarna. Så här såg 'lagret' ut julen 2020.RC bilar och spelautomater!! Låter sjukt spännande!

Ett par NNC kabbar skymtar till höger. ("Böckerna" i hyllorna är inte böcker, det är kretskort / tv-spel)

Biltemas gaffel-oljor på högsta hyllan. Jag experimenterade med olika trögheter i dämparna på småbilarna. Biltemas gaffelolja för skoter funkar prima.

Några klassiker från Kyosho och Tamiya, nya reproduktioner av originalbilarna från början av 80-talet. (Datorlådorna är tv-spelsystem till stora simulatorer)

Några fina bilar till, och lite blandat. Nere till höger syns kontrollpanelen till ett av mina NNC / NUC (New Net City & Naomi Universal Cabinet), med japansk joystick JLF-typ från Sanwa. Just nu är mittenleden smord i ShinEtsu Silicone (Honda #08798-9013) fett. Men jag ska prova Kawasakis blåa fett.

Däckhotellet. Kan man ha för många 'sulor'?

Och .. just det, jag samlar på tryckknappar också.