Köra R6 i Qatar...

Wagge skrev:
Vem vill betala för o köra skrammlaha?? Skulle man fått betalt så kanske... :tungan
Helt klart skulle jag hellre göra det än att köra en nästan tio år gammal GSX-R, men alla är vi ju olika som tur är.
Nu ska jag fortsätta att resna alla fickor för att se om det finns några bortglömda kronor att spendera på en liten tripp till Qatar.

pvcraketen skrev:
Helt klart skulle jag hellre göra det än att köra en nästan tio år gammal GSX-R, men alla är vi ju olika som tur är.
Nu ska jag fortsätta att resna alla fickor för att se om det finns några bortglömda kronor att spendera på en liten tripp till Qatar.
Oj då! Du kanske inte såg min ( :tungan )... Det var inte meningen att göra någon sur, bara retas lite... Fast det kanske är för tidigt på morgonen för något sånt...?

Swedie skrev:
Bara 23 tusen ... :) Fast jag skulle gärna köra om jag hade råd.
mmm... men räkna på att åka på träningsläger till brno, 6dagar, ca 6000:-
en uppsättning däck/dag ca 2600:- * 6 = 15600:-
Bensin resa 4-5000 till hojen ca 2000:-, mat 1000:-
Det rinner iväg fort.. 28-29 000.... :(

Sen e det ju iof inte riktigt samma sak att träna på egna hojen, samt säkert mer körning.. men Qatar är ju ändå Qatar och varmt... och service!
:tummenupp

Man kunde lägga till €899 för ett par extra nätter och vara VIP-gäst på WSBK-racen :)

pvcraketen skrev:

Precis..... :tummenupp

Undrar om detta är lite som superbikeschool? Jag har i alla fall registrerat mig för mer information. :tummenupp

Varför känns det allt oftare som att man skulle vilja vara ekonomiskt oberoende? Ge sjutton i att lägga upp såna där länkar! :huvet

Penguin skrev:
Varför känns det allt oftare som att man skulle vilja vara ekonomiskt oberoende? Ge sjutton i att lägga upp såna där länkar! :huvet
Men om du arbetar på dagarna istället för att hänga här som om det vore ett uppehållsrum för skoltrötta högstadieelever så skulle det kanske inte drabba dig! Ska vi åka?

Victor skrev:
Tja, det verkar väl vara kul och sådär... Men är det några brudar där då?
Ja /paddock girls, QAT.
Fast de har inte onödigt små kläder på sig som du kanske kräver?

pvcraketen skrev:
Men om du arbetar på dagarna istället för att hänga här som om det vore ett uppehållsrum för skoltrötta högstadieelever så skulle det kanske inte drabba dig! Ska vi åka?

Ja, vi gör det. Så slipper vi hänga här som skoltrötta högstadieelever. :crash

Lusläste texten och fann följande:

"R-series supersport riders: Keep 26th February to the 1st of March clear!
Yamaha R-series supersport riders throughout Europe are invited to apply for a place on the exclusive new Yamaha Advanced Riding Course that’s taking place between 26th February – 1st March at the Qatar MotoGP circuit. This once-in-a-lifetime opportunity is aimed at all R-series owners who are looking to enhance their riding and machine set-up skills on the world’s newest and most exciting race circuit."

Lite sugen :va

Rätt sugen kan man då lätt säga - hade man bara haft tid och de stålarna så hade det ju varit givet för en liten resa dit.. :D

Är det verkligen WSB-premiär redan i februari?

/M1

Lord Melchet skrev:
Dream on, i Qatar.....
Men det finns gott om kameler och män i vita klänningar om det kan intressera?
Är kamelerna honor?
Men seriöst om Yamaha racing osv. Är det någon mera än mig som fått "Insider" ? Allså Yamahas racingtidning?

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back