Den är, som du säkert kan se och som Zoidberg kan bekräfta, inte tagen från Stockholm Universitets hemsida! Saknas alltför mycket information för det, t.ex. en referens. Så ännu en gång är det med största sannolikhet något från en sida med en speciell agenda. Argumentering handlar ju om lite mer än google....
Herregud, ..var ska man börja !?
Jag börjar smått undra om det endast är din cementerade ståndpunkt som är orsak till de märkliga innehållen i dina inlägg.
För det första, ..tolkar jag dig rätt om Google numera &så räknas som en sida med rasistiska förtecken, varifrån hittad information räknas som "ogiltig" ?
Inte minst med tanke på att du verkar bojkotta dess eminenta sökfunktion fullständigt. Om du skriver in undersökningens namn där så får du iaf träff där undersökningen i form av pdf ligger, är länkad, eller refereras till på:
www.su.se (Stockholms Universitet)
www.stockholm.se (Stockholm Stad)
www.skolverket.se (Skolverket)
www.polisen.se (Polisen)
www.ab.lansstyrelsen.se (Länsstyrelsen Stockholms län)
www.ungdomsstyrelsen.se (Ungdomsstyrelsen)
www.lakartidningen.se (Läkarrtidningen)
www.dn.se (Dagens Nyheter)
www.riksdagen.se (Riksdagen)
www.sporthoj.se (

)
m.m. m.m. m.m.
Samtliga fr.o.m. nu uppsatta på din långa lista över organisationer förlagda i ett träsk med suspekta, korkade, udda, irrelevanta, dåliga, ej objektiva, generaliserande, polariserande, fientliga, inkorrekta, selekterade, osanna, invalida & feltolkande agendor, ...antar jag !?
Själv fick jag första kännedomen om undersökningen via nyheterna på SVT el TV4, så lägg till dom på listan &så.
Till Zoidberg: Om du nu, vilket skulle vara glädjande, är emot religioner som företeelse blir ju din fokusering på islam lite udda.

HAAALLLÅÅÅ, ...RENSA ÖRAT !! För tredje el fjärde gången, ...det är i Islam de allvarliga problemen i samhället Sverige vi diskuterar grundar sig, inte någon annan religion !!
Jag är dessutom inte emot religoner. Personligen gillar jag inte majoriteten av dom, men friheten att utöva dom väl innanför lagens, och väl utanför förtryckets gränser, ska finnas i demokratins & frihetens namn (vilket kan iofs tyckas vara en total omöjlighet om man läser dess skrifter). Dom borde dock vara fullständigt befriade från ens den långsöktaste skattefinansiering.
För övrigt accepterad Muhammed att folk i erövrade områden behöll sin tro om de tillhörde de s.k. bokreligionerna, även om de då gick miste om en del privilegier. Åtminstone enligt de religionsböcker som jag har läst... .
Aha, ..det är så en korrekt källangivelse ser ut. Men man får väl nöja sig med tanke på hur sällsynta sådana är öht från din sida.
Plus att det i min värld är mer förståligt med att ha sex med unga fruar på 1400-talet, vilket vid den tiden även förekom här i väst, än det som förekommer i katolska kyrkan idag.
Menar du att vi måste tillbaks till 1400-talet för att hitta liknande västliga traditioner ? Du glömde förresten källhänvisning till var Katolska Prästerskapets antydda leverne berättigas i rättesnöreskrift & lag.
Sedan kan han ju gvietvis välja att skita i vad jag tycker eftersom hans inlägg knappast har mig som målgrupp, utan de som redan vet att vi är på väg mot kaos och elände p.g.a. alla onda muslimer.
Du verkar fortfarande inte ha (låtsas?) fattat. Det är precis dom med din försvarande ståndpunkt på maktkissbrukarnivå som är min målgrupp. Att såväl goda som onda muslimer (med gemensamheten ohungriga och ofattiga) m.fl. har kännedom om Sveriges system och utnyttjar det går knappast att klandra dom för eller förvåna sig över.[/QUOTE]
Själv är jag gammal nog att komma ihåg när kommunisterna var hotet mot vår existens och hur de skulle ta över världen med alla sina hemliga grupper och hat mot vår frihet. De som påståd det hade fel, jag tror att det gäller denna gång också.
Plus att jag tror att alla de som är rädda för muslimer idag hade varit rädda för kommunister tidigare, lite trendkänsliga helt enkelt. För visst är det lite konstigt att en religion kan ha blivit så hotfull och ond på så kort tid. Hotet från islam var ju inte ett tema för 25 år sedan. Fanns inte Koranen tidigare, var trossatserna annorlunda eller var Muhammeds agerande okänt tidigare eller vad har blivit annorlunda?
Femte gången, ...muslimerna var inte många nog här för att göra större besvärligt väsen av sig för 25 år sedan. Att du marginaliserar Kommunismen och därmed offerna för den är bara riktigt vidrigt. Hur många liv har tagits av daga i dess namn genom tiderna, ..någonstans mellan 50 - 100 miljoner !? Det är bara en bekräftelse på hur farliga människor med dina resonemang & analysmetoder är i maktposition.
vad hände med det farliga kommunistiska hotet? Tog dem över??
Ja, vad hände (läs ovan).
Pol Pot, Mao, Stalin låter alla bekanta på något vis, visst tusan är det fotbollsspelare?

Du är rädd för att du är feg!
Inte fotboll, ..det är dom dina partikamrater (wild guess) hyllade och kom undan med det.