Idag är jag förbannad därför att...

Dagens kräks, en äldre herre (alltså gamlare än jag; ja det heter så) hade den oerhört goda smaken att göra oss sällskap på gymmet iförd strumplösa sandaler med långa gula tånaglar.

Bror, jag svär :zpy

När man väl fått syn på något sådant så går det inte att sluta glo på eländet. Man försöker att inte stirra men automatiskt så söker sig blicken dit.

Dagens kräks, en äldre herre (alltså gamlare än jag; ja det heter så) hade den oerhört goda smaken att göra oss sällskap på gymmet iförd strumplösa sandaler med långa gula tånaglar.

Generalfel! Det är sen gammalt, man har stumpor i sandaler. ?

Frågan är hur i helvete hon får betalt?

Är det ända sättet att få knulla när man är 55 att köpa en bil åt en medellös? :va
Du kanske tycker annat när du kört hoj i 40 år. ;)

Jag är lite udda och tittar på damer, försöker att inte verka alltför intresserad, och kanske andra, för mig mer intressanta, kroppsdelar... :hihi

Hårt, men det kan du ha. Gym är onaturligt.

Konstaterar nöjt att du anammat mitt ålderskomparativ.

Det är såklart bättre att folk är arbetslösa än att de jobbar utan kollektivavtal.

Stämmer helt med min erfarenhet av facket. De bränner hellre ner alla arbetstillfällen än släpper ett uns makt. De vill dessutom hålla lönerna nere för sina medlemmar, och gärna hålla löner hemliga för att få ännu mer makt.

För några år sedan när jag skulle räkna på en anställd så mailade jag facket och bad om att få veta vilka avtalslöner som gällde.
Jag förklarade precis så att jag ville räkna på det.

Jag fick inget svar alls. Det säger väl en del om deras intressen.

Jag kan ge mig fan på att dom däremot la mig på bevakning för att se om jag skulle anställa någon utan avtal.

Nyheter
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats