Med fötterna 60 cm från min näsa var det svårt att ignorera.Du kanske tycker annat när du kört hoj i 40 år.
Jag är lite udda och tittar på damer, försöker att inte verka alltför intresserad, och kanske andra, för mig mer intressanta, kroppsdelar...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Med fötterna 60 cm från min näsa var det svårt att ignorera.Du kanske tycker annat när du kört hoj i 40 år.
Jag är lite udda och tittar på damer, försöker att inte verka alltför intresserad, och kanske andra, för mig mer intressanta, kroppsdelar...![]()
Vi är alla olika, men så kan man också göra om man vill ha kontakt!Med fötterna 60 cm från min näsa var det svårt att ignorera.

Återigen, så förstår jag inte ett jota av vad du svamlar om.Du kanske tycker annat när du kört hoj i 40 år.![]()

När du kört i över 40 år är en kvinna på 55 år vanligtvis yngre.Återigen, så förstår jag inte ett jota av vad du svamlar om.
Men ok.
Kanske det...?![]()
Hårt, men det kan du ha. Gym är onaturligt.Dagens kräks, en äldre herre (alltså gamlare än jag; ja det heter så) hade den oerhört goda smaken att göra oss sällskap på gymmet iförd strumplösa sandaler med långa gula tånaglar.
Bror, jag svär![]()
Jämngamla faktiskt.När du kört i över 40 år är en kvinna på 55 år vanligtvis yngre.
Nu är jag också helt borta...Jämngamla faktiskt.
Men vad det har att göra med vad jag skrev begriper jag ändå inte.

Anammat och anammat, grundskola ftw !!Hårt, men det kan du ha. Gym är onaturligt.
Konstaterar nöjt att du anammat mitt ålderskomparativ.
Bah, var den ens nioårig på din tid?Anammat och anammat, grundskola ftw !!
Bra, då är vi överens!Nu är jag också helt borta...![]()

Stämmer helt med min erfarenhet av facket. De bränner hellre ner alla arbetstillfällen än släpper ett uns makt. De vill dessutom hålla lönerna nere för sina medlemmar, och gärna hålla löner hemliga för att få ännu mer makt.View attachment 491694
Jävla maffia Jävla pajas
En sån som aldrig tagit ansvar för något. Man resonerar bara så om "någon annan" får axla ansvar.View attachment 491694
Jävla maffia Jävla pajas
Stämmer helt med min erfarenhet av facket. De bränner hellre ner alla arbetstillfällen än släpper ett uns makt. De vill dessutom hålla lönerna nere för sina medlemmar, och gärna hålla löner hemliga för att få ännu mer makt.
Behöver jag jobba på kollektivavtal går jag fan hem.Det är såklart bättre att folk är arbetslösa än att de jobbar utan kollektivavtal.
Dom hade ju kunnat skicka en länk till avtalet på pdf ändå.För några år sedan när jag skulle räkna på en anställd så mailade jag facket och bad om att få veta vilka avtalslöner som gällde.
Jag förklarade precis så att jag ville räkna på det.
Jag fick inget svar alls. Det säger väl en del om deras intressen.
Jag kan ge mig fan på att dom däremot la mig på bevakning för att se om jag skulle anställa någon utan avtal.
Som sagt maffiametoder. Står inte i lagen att företag ska vara bundna till kollektivavtal. Sökte jobb på 90 talet på Ekström & son i Kristianstad när jag skulle flytta hem till Kristianstad. Fick jobbet och första dagen kom deras fackombud med en massa papper jag skulle fylla i. Jag frågade vad för papper? Han svarade till facket alla ska vara med i facket här det är ett krav. Det kan du glömma sa jag och gick upp till kontoret och undrade varför i helvete man inte informerade om en sån väsentligt sak vid intervjun och bad de dra åt helvete sen körde jag hem. 2 timmar senare ringde de och undrade om jag skulle komma dan efter. Svarade lite enkelt vad tror ni och att jag numera jobbar på ett ställe där det inte är ett krav att vara med i facket.Det är såklart bättre att folk är arbetslösa än att de jobbar utan kollektivavtal.
Dom hade ju kunnat skicka en länk till avtalet på pdf ändå.
Å andra sidan hade du antagligen kunnat hitta det också?
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin