Idag är jag förbannad därför att...

Lastbilschaufförer som som pissar på lagen om tomgångskörning Häromdagen stod här tydligen en och lät den gå på tomgång i en timme enligt grannen. Hela landskapet luktade diesel.

Lastbilschaufförer som som pissar på lagen om tomgångskörning Häromdagen stod här tydligen en och lät den gå på tomgång i en timme enligt grannen. Hela landskapet luktade diesel.
Fast någon måste ju ta och värma upp skiten, vårjäveln är ju inte att lita på? :mad:

Råkade ut för ett sjukdomsfall i helgen, som resulterade i att jag tuppade av på stående fot, slog i huvudet i något hårt på vägen ner.
Blev två dygn på sjukan och ett gäng stygn i pannan.

Kroppen är mörbultad, men det värsta är nog hur man reagerar psykiskt. Är plötsligt så jääävla bitter på precis allt, svårt att hitta någon mening i något.
Junior är med mamma till svärföräldrarna i Finland, så lallar runt i min ensamhet och tycker att allt är mörkt.
Vågar inte fara och träna med nysydd skalle.

Det går väl över med tid, men nu fyfan är allt bara piss.

Halvtrasig luftkompressor och fick inte upp bromstrycket på 5 minuter........

Råkade ut för ett sjukdomsfall i helgen, som resulterade i att jag tuppade av på stående fot, slog i huvudet i något hårt på vägen ner.

Kroppen är mörbultad, men det värsta är nog hur man reagerar psykiskt. Är plötsligt så jääävla bitter på precis allt, svårt att hitta någon mening i något.
Junior är med mamma till svärföräldrarna i Finland, så lallar runt i min ensamhet och tycker att allt är mörkt.

Du skall vara glad över att du har en stabilt byggd träskalle som bara läcker lite grann, det blir bra så småningom.

Men solen skiner på holmen idag i alla fall var ju riktigt skönt väder. Några roliga flaskor från Alko borgar för att även kvällen kan bli helt ok

Ja, fick skiten magnetskannad, men de hittade inget...
Det är ypperligt! Det var samma här och då blir ju slutsatsen att man har inget man kan skada. Likväl sa de att "du ska nog inte slå i skallen fler gånger". Vadådå, tänker man medan det ekar när tanken studsar runt mot insidan av kraniet...
Det gick ju som det gick med det...

Asså ere nån såmm kan jelpa mej me min ajpon, fon, ipHone?
Jag synkade dems med musik från makken, asså makCboK, tysen låtar typ och när den va klar efter nån timme så haden den FAN monterat fel albumbild på en MASSA låtar å när jag försökte synka om hela skiten så svarar fanstyget "du har ju redan synkat ditt musikbibliotek, ditt jävla pucko" !!!!111111one one

Fan jör ja nurå?

ARG insenndare.......

Asså ere nån såmm kan jelpa mej me min ajpon, fon, ipHone?
Jag synkade dems med musik från makken, asså makCboK, tysen låtar typ och när den va klar efter nån timme så haden den FAN monterat fel albumbild på en MASSA låtar å när jag försökte synka om hela skiten så svarar fanstyget "du har ju redan synkat ditt musikbibliotek, ditt jävla pucko" !!!!111111one one

Fan jör ja nurå?

ARG insenndare.......
Starta om?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...