Det är jävligt sällan de hittar några magneter. Krya på dig.Ja, fick skiten magnetskannad, men de hittade inget...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är jävligt sällan de hittar några magneter. Krya på dig.Ja, fick skiten magnetskannad, men de hittade inget...
Det är jävligt sällan de hittar några magneter. Krya på dig.
Tur att titanen i skelettstrukturen inte är magnetisk.Om han hade haft en inopererad så skulle dom ha hittat/avlägsnat den väldigt snabbt i alla fall.
Starta om?Asså ere nån såmm kan jelpa mej me min ajpon, fon, ipHone?
Jag synkade dems med musik från makken, asså makCboK, tysen låtar typ och när den va klar efter nån timme så haden den FAN monterat fel albumbild på en MASSA låtar å när jag försökte synka om hela skiten så svarar fanstyget "du har ju redan synkat ditt musikbibliotek, ditt jävla pucko" !!!!111111one one
Fan jör ja nurå?
ARG insenndare.......
Genomfört men ingen skillnad. Stör ju bara när jag tittar på luren, inte när jag lyssnar så.....Starta om?
Skaka den lite dåGenomfört men ingen skillnad. Stör ju bara när jag tittar på luren, inte när jag lyssnar så.....
Som lite tröst och förströelse i väntan på att gayfånen ska rätta till problemet?Skaka den lite då![]()

Borra?Genomfört men ingen skillnad. Stör ju bara när jag tittar på luren, inte när jag lyssnar så.....
Greta är inget att bry sig om.Ja men Greta säger ju att det är varmt som satan o jorden går under i värmen..
Genomfört men ingen skillnad. Stör ju bara när jag tittar på luren, inte när jag lyssnar så.....
Greta är inget att bry sig om.
Fråga vilken kommunalpolitiker som helst ifall kommunens byggplaner påverkas av klimatförändringar i framtiden.
Ja precis. Greta säger mest ”lyssna på forskningen” och det brukar ju rent allmänt vara klokt.
Men precis all samhällsplanering påverkas nu av klimatförändringarna och det innebär bla fördyringar och förseningar inom många områden.
Titta även på vem som finansierar forskningen.Ja precis. Greta säger mest ”lyssna på forskningen” och det brukar ju rent allmänt vara klokt.
Men precis all samhällsplanering påverkas nu av klimatförändringarna och det innebär bla fördyringar och förseningar inom många områden.
Japp, går att välja/välja bort i iTunes, eller Finder som det heter nu.Kolla om du har aktiverat nån automatisk synkning av bildmaterial…
Att byggandet blir dyrare är ju inget konstigt. Den kostnadsexplosionen kom ju som ett brev på posten när regeringen (s) Person Ringholm på slutet av 1990-talet beställde av Nämnden för konsumentprisindex en ny beräkning av KPI som tog hänsyn till statsfinanserna (dvs stigande priser skulle inte synas lika mycket i KPI) och bland lösningarna var att bostäder gick från nått man köpte (för att bo i) till något man köpte för att tjäna pengar på "investera" som aktier.Ja precis. Greta säger mest ”lyssna på forskningen” och det brukar ju rent allmänt vara klokt.

För oss som bor här i stan märks det inte.Såvitt jag vet så tillhör Göteborg de kommuner som kraftigast anpassar sina planer efter det förändrade klimatet. Förutom de uppenbara Karlstad, Älvsbyn, Trollhättan osv. Ökad nederbörd och kraftigare variationer i vattenstånd, fler skogsbränder osv.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |