Idag är jag förbannad därför att...

Men om isen, mikrovågsugnen och miljön runt sagda isbit har samma temperatur, låt oss säga -10grader. Kommer isen smälta då?
Allt bygger ju nu på att vi har fritt vatten som kan påverka isen.

Bondepraktikan säger ju att man ska blöta isen för att det ska gå snabbare att värma den i mikron. Kan vi inte vara överens om att Tegel debunkat den teorin? Eller måste han köra ytterligare ett experiment där han först fuktat isbiten?

Det är just om just det vi träter. Jag har otroligt svårt att se att man skulle uppnå samma temp enligt mitt experiment om isen inte var lika mottaglig för mikrovågor.

Som jag ser det är den här myten busted.
Is är transparent för rf , säg "Jag håller med"

Annars åk till Kabul med din kärlekshazar som du träffa på flygplatsen

Fattar inte dina inlägg men jag håller alltid med dig.
Mobiltäckningen är ju sämre sommartid med blöta trä/löv iaf i när det skall igenom skog och regn men vintertid mycket bättre då vattnet är i isform

Dom låga banden 700-960 påverkas minst men höga kapacitetsförtärkningsband som 1800,2100 o 2600 drabbas ganska hårt av dämpning

Is är transparent för rf

Mobiltäckningen är ju sämre sommartid med blöta trä/löv iaf i när det skall igenom skog och regn men vintertid mycket bättre då vattnet är i isform

Dom låga banden 700-960 påverkas minst men höga kapacitetsförtärkningsband som 1800,2100 o 2600 drabbas ganska hårt av dämpning

Is är transparent för rf
Dina inlägg om gymnasietjejer är roligare.

Lastbilschaufförer som som pissar på lagen om tomgångskörning Häromdagen stod här tydligen en och lät den gå på tomgång i en timme enligt grannen. Hela landskapet luktade diesel.

Lastbilschaufförer som som pissar på lagen om tomgångskörning Häromdagen stod här tydligen en och lät den gå på tomgång i en timme enligt grannen. Hela landskapet luktade diesel.
Fast någon måste ju ta och värma upp skiten, vårjäveln är ju inte att lita på? :mad:

Råkade ut för ett sjukdomsfall i helgen, som resulterade i att jag tuppade av på stående fot, slog i huvudet i något hårt på vägen ner.
Blev två dygn på sjukan och ett gäng stygn i pannan.

Kroppen är mörbultad, men det värsta är nog hur man reagerar psykiskt. Är plötsligt så jääävla bitter på precis allt, svårt att hitta någon mening i något.
Junior är med mamma till svärföräldrarna i Finland, så lallar runt i min ensamhet och tycker att allt är mörkt.
Vågar inte fara och träna med nysydd skalle.

Det går väl över med tid, men nu fyfan är allt bara piss.

Halvtrasig luftkompressor och fick inte upp bromstrycket på 5 minuter........

Råkade ut för ett sjukdomsfall i helgen, som resulterade i att jag tuppade av på stående fot, slog i huvudet i något hårt på vägen ner.

Kroppen är mörbultad, men det värsta är nog hur man reagerar psykiskt. Är plötsligt så jääävla bitter på precis allt, svårt att hitta någon mening i något.
Junior är med mamma till svärföräldrarna i Finland, så lallar runt i min ensamhet och tycker att allt är mörkt.

Du skall vara glad över att du har en stabilt byggd träskalle som bara läcker lite grann, det blir bra så småningom.

Men solen skiner på holmen idag i alla fall var ju riktigt skönt väder. Några roliga flaskor från Alko borgar för att även kvällen kan bli helt ok

Ja, fick skiten magnetskannad, men de hittade inget...
Det är ypperligt! Det var samma här och då blir ju slutsatsen att man har inget man kan skada. Likväl sa de att "du ska nog inte slå i skallen fler gånger". Vadådå, tänker man medan det ekar när tanken studsar runt mot insidan av kraniet...
Det gick ju som det gick med det...

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...