Ont i hals och öra men ingen feber i.a.f.. =\
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte lätt å vara lättkränkt
Ont i hals och öra men ingen feber i.a.f.. =\
![]()
Skönt att det är den ändan av K-elementet du visar.
Nu kan jag vara ute på hal is, men jag tror inte det var den kroppsöppningen som det syftades påJag har ingen display i munnen naturligtvis.

Nu kan jag vara ute på hal is, men jag tror inte det var den kroppsöppningen som det syftades på![]()
Nu kan jag vara ute på hal is, men jag tror inte det var den kroppsöppningen som det syftades på![]()
Nedslag på besiktningen för trötta styrleder.
Bytte själv, men lyckades skruva bort framvagnsinställningen.
Det tyckte inte bilens ESP om, så den sa upp sej.
Justerade hjulen så den går som den ska, men felkoden försvinner inte.
Så nu måste jag lägga pengar på både en laserinställning av hjulen och en nollning av felkoderna. Bajs.

Nedslag på besiktningen för trötta styrleder.
Bytte själv, men lyckades skruva bort framvagnsinställningen.
Det tyckte inte bilens ESP om, så den sa upp sej.
Justerade hjulen så den går som den ska, men felkoden försvinner inte.
Så nu måste jag lägga pengar på både en laserinställning av hjulen och en nollning av felkoderna. Bajs.
Jag gör det och har kommit till samma insikt. Jag är 30...
Samma här ! Men stönen kommer mest när man reser sig ! På tal om att sätta sig, nästa bil kanske får bli en suv ????
Samma här ! Men stönen kommer mest när man reser sig ! På tal om att sätta sig, nästa bil kanske får bli en suv ????
Vanligt styrledsbyte. Nya styrlederna var ca en halv millimeter kortare än gamla. Dessutom måste jag ha missat att räkna ett varv när jag skruvade ur på ena sidan. Resultatet var någon grads för mycket toe-in och att ratten stod lite snett vid färd rakt fram. Det räckte för att däcken skulle slira lite lite lite granna på det isiga underlaget, och ESPn gick hela tiden in och ströp. Efter att ha kört runt så en halv dag tänkte datorn att "så här mycket kan det fan inte slira" så den stängde av ESP och slängde ut en felkod. Försökte justera hjulinställningen själv men det var fan svårt ute i mörker och snöstorm. Jävlar var jag saknar ett varmgarage!Va ? Esp gillar inte byte av styrleder? Har du bytt styrleder eller p-ändar ? Modell och årsm ?
Igår åkte jag 30 mil genom öde Norrland.
Tre gånger var Rudolf och hans kompisar ute på vägen. Två av gångerna försökte de aktivt hoppa ut framför bilen. Missade med några millimeter.
Jävla idiotdjur!
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda