Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Alltid kul att vara till glädje för någon! :D

Vresig gubbe trodde jag att jag varit länge, min ringa ålder till trots. Är det premiumstatusen som saknas? Hur uppnår man den? :va :hihi

Vi som redan har premium (med plusmeny i mitt fall) röstar in dig när du blivit tillräckligt gubbig...
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bushido har alltid varit snäll. Men gillar inte när folk inte svarar på en förstående fråga:va

Man tackar :krama Inte säker på om jag uppfattar dig korrekt här, din uppfattning är att jag inte gillar när folk inte besvarar mina frågor? :va Inte säker på att jag vet exakt vilket/vilka tillfällen du syftar på men tja, ställer man en ärlig fråga så hoppas man väl på svar antar jag. Vill folk inte svara så får det såklart vara upp till dem :)

Vi som redan har premium (med plusmeny i mitt fall) röstar in dig när du blivit tillräckligt gubbig...

Då får jag förväntansfullt se fram emot den dagen då jag är värdig i era ögon :tummenupp :hihi
 

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
När din livsåskådning utgår ifrån att glaset alltid är halvtomt så är du nära:tummenupp:D:7peta
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Man tackar :krama Inte säker på om jag uppfattar dig korrekt här, din uppfattning är att jag inte gillar när folk inte besvarar mina frågor? :va Inte säker på att jag vet exakt vilket/vilka tillfällen du syftar på men tja, ställer man en ärlig fråga så hoppas man väl på svar antar jag. Vill folk inte svara så får det såklart vara upp till dem :)



Nej så långt ifrån pk. Och stolt över det. Men jag är ingen hycklare som många här.
Jag ställde en fråga om ellie båten men du sket i den å sånt gillar jag inte.
Ok om man är en skitstövel å tycker ellie är ful men jag skrev om hur säker den var för sabotage mm.
Det har blivit ett skitforum sen jag berätta att jag slipper jobba. Tidigare tyckte jag blev behandlad bättre
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Ger ni ifrån er ett flämt eller stön då ni ställer er upp/sätter er ner?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nej så långt ifrån pk. Och stolt över det. Men jag är ingen hycklare som många här.
Jag ställde en fråga om ellie båten men du sket i den å sånt gillar jag inte.
Ok om man är en skitstövel å tycker ellie är ful men jag skrev om hur säker den var för sabotage mm.
Det har blivit ett skitforum sen jag berätta att jag slipper jobba. Tidigare tyckte jag blev behandlad bättre

Då får jag be om ursäkt, troligtvis har jag helt enkelt missat din fråga eller tolkat det som att det var ett påstående snarare än något du ville ha svar på. Jag är inte överdrivet aktiv på detta forum längre, jag kikar in då och då men skriver betydligt mycket mer sällan än jag brukade så... Jag lovar att det inte var personligt, jag har inte ignorerat dig med flit/av ondo :) Jag ska kika (i båttråden antar jag?) och se om jag kan besvara din fråga nu direkt :tummenupp
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du, Buskis var lillgammal gubbe redan när han dök upp på forumet som tonåring.

Jag var lillgammal redan som spädis :D Mina föräldrar har en hel bok full av nedtecknade citat från mina yngre dagar. Där finns mycket roligt i den boken :)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ger ni ifrån er ett flämt eller stön då ni ställer er upp/sätter er ner?

Ett?? :va Flera åt gången, åt båda hållen. Ibland spontanstönar jag medan jag sitter still, antagligen för att jag råkade andas eller tänka eller något... Är det nu jag får min premiumstatus!? :banana
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Jag var lillgammal redan som spädis :D Mina föräldrar har en hel bok full av nedtecknade citat från mina yngre dagar. Där finns mycket roligt i den boken :)

Är du ensambarn eller sladdis?
Jag har bara en dotter och hon har flera år haft lite för långt till kompisarna och dessutom väldigt begränsad tid på dagis hon har ofta varit lillgammal.
Dessutom väldigt oblyg som snabbt gjort sig vän med de flesta i omgivningen, däribland ofta vuxna.

Nu när hon börjat bli äldre och avstånden till grannbarnen liksom minskat så har det där lillgamla tyvärr tagits över av tankar och ideer från en grannunge som fantiserar lite för mycket och inte riktigt skiljer på fantasi och verklighet.
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Ger ni ifrån er ett flämt eller stön då ni ställer er upp/sätter er ner?

Har börjat göra det och dessutom tänker jag på det (alltså att jag gör det) och insett att jag verkligen börjar bli gubbe, 56 år gammal.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
GuW är nestor och avgör, eller skrotnisse. (Vad hände där? Fattas.)
Attans, då får jag väl vänta på min befordran då :D
Är du ensambarn eller sladdis?
Jag har bara en dotter och hon har flera år haft lite för långt till kompisarna och dessutom väldigt begränsad tid på dagis hon har ofta varit lillgammal.
Dessutom väldigt oblyg som snabbt gjort sig vän med de flesta i omgivningen, däribland ofta vuxna.

Nu när hon börjat bli äldre och avstånden till grannbarnen liksom minskat så har det där lillgamla tyvärr tagits över av tankar och ideer från en grannunge som fantiserar lite för mycket och inte riktigt skiljer på fantasi och verklighet.

Nejfan, fyra syskon (två hel och två halv) och jag sitter i mitten. Skiljer bara några få år mellan mig och äldsta/yngsta syskonen så vi är ganska jämnt utspridda. Trots det har jag alltid tyckt mer om att hänga med vuxna/äldre. Folk i min egen ålder intresserar mig sällan. Född i fel tid helt enkelt brukar jag säga :D Oblyg är jag dock inte, tämligen introvert och har få men nära vänner snarare än en bred umgängeskrets.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har börjat göra det och dessutom tänker jag på det (alltså att jag gör det) och insett att jag verkligen börjar bli gubbe, 56 år gammal.

Jag gör det och har kommit till samma insikt. Jag är 30...
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Har ni skrivit en "arg lapp" någon gång?
Kär ni alltid 15 km/h under gällande hastighetsbegränsning?
Producerar ni mer än 500 gram navellud i veckan?

Många av er verkar vara snälla, det talar lite emot att ni skulle vara gubbar.
 

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Många av er verkar vara snälla, det talar lite emot att ni skulle vara gubbar.[/QUOTE]

Nejdå, det är det som skiljer en go gubbe från en surgubbe:7peta
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tyvärr tog jag bort min fråga efter efter nån några veckor
Men tack ändå.

Jag försökte besvara vad jag tänkte att frågan kanske handlade om iallafall, hoppas att det gav någon form av klarhet :)
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top