Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
larzan skrev:Handlarn hade inte gjort någon avstrypning alls. Så det var trottelstopp, nålbyte, lågfartsmunstycke och gallret i ljuddämparen enligt handlarn. Men gissa om den gick som skit när jag testade den. Orsaken var ju att det var att hela insuget var täckt med en plåt som hade 4 stycken 8mm:s hål. Men efter att tagit bort det så börjar det märkas potential i hojen. Om det bara skulle kunna vara lite varmare ute!
Drevningen var hög, ska nog lägga på det drivpaket som följde med i lådan.
Var i boken står det om inkörning?hp skrev:Kör in hojen på det sätt som står i instruktionsboken och var noga med oljebyten.
wheelielover skrev:Var i boken står det om inkörning?
Har ju bara kört hem hojen men vore ju bra att veta innan man tar ut den![]()
Ja, det enklaste är väl att du tittar i boken självwheelielover skrev:Var i boken står det om inkörning?
Har ju bara kört hem hojen men vore ju bra att veta innan man tar ut den![]()
larzan skrev:Men jag måste säga att det var bra att Husaberg skickade med ett x-tra drivpaket och en ryggsäck. Hade det varit en japsare hade man säkert fått köpa till det!
SM 570 RR skrev:Ryggsäcken är till för att kunna ha verktygen med sig när när man är ute o åker...![]()
![]()
![]()
d1ce skrev:utifall man skulle stöta på någon stackare med en hva som stannat?![]()
Jag hittade detlarzan skrev:Jag kommer inte i håg vilken sida, och det stod inte så mycket. Men det stod om jag kommer ihåg rätt de 3 första timmarna inte mer än halvgas och inte mer än 3/4 gas upp till 12 timmar. Sen är det tydligen bara att gasa.
Jo jag hittade det.hp skrev:Ja, det enklaste är väl att du tittar i boken själv. Jag kan en del om hojar men när det kommer till sidnummer i instruktionsböcker går jag bet tyvärr...
![]()
![]()
![]()
SM 570 RR skrev:Den risken vet du som jag är obefintlig![]()
![]()
larzan skrev:Handlarn hade inte gjort någon avstrypning alls. Så det var trottelstopp, nålbyte, lågfartsmunstycke och gallret i ljuddämparen enligt handlarn. Men gissa om den gick som skit när jag testade den. Orsaken var ju att det var att hela insuget var täckt med en plåt som hade 4 stycken 8mm:s hål. Men efter att tagit bort det så börjar det märkas potential i hojen. Om det bara skulle kunna vara lite varmare ute!
Drevningen var hög, ska nog lägga på det drivpaket som följde med i lådan.
4-STROKER skrev:Plåten vid insuget, var satt den. Vid luftfilter eller nån annan stans???. Har ej hittat någon.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |