hur mår ni?

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
hur mår ni idag så här dagen efter?Inget :död :fatta! :3freak :zpy

Eftersom det inte blev något firande igår eftersom man började jobba 07:30 (Hata!) Så mår jag riktigt bra utom att jag är något fruktansvärt trött.

Jag mår bara fint. Jag är nog tuffare än somliga tror.

En runda m hojen nu om vädret håller uppe!

Vaknade för en stund sedan..festade fram till klockan 6 imorse..
Fan va trött o bakis jag är! Tittar jag på en öl nu så spyr jag, utan tvekan!

Aldrig bakis, dricker mycket vatten. Blir festande för hela slanten idag också. :fyllisar

Man har ju mått bättre :(

Men värst är att någon jävel snodde min mobiltelefon, som inte ens är en vecka gammal, plus att dem tömde plånboken på alla pengar :mad:

Nöjet av att festa och dricka alkohol står egentligen inte i rimlig proportion till hur man mår den närmaste tiden efteråt. :brinnerup

Näst motorcykeln måste nog Pepsi-Cola sägas vara mänsklighetens viktigaste uppfinning.

Thundercat skrev:
Coca-Cola skall det vara
Denna vidriga dryck :zpy

Fick en flaska av en bekant för ett tag sen och tänkte jag skulle försöka pressa i mig den. Det första som slår en när man dricker cola är den sträva otäcka beläggningen som hela munnen fylls med. Tänderna börjar gnissla mot varandra och tungan känns förgiftad. Smaken är ungefär som om man hade spätt ut, kylt ner, kolsyrat och sockrat gammalt avslaget kaffe, samt smaksatt med saltsyra och lite kemikalier. I övrigt blir man konstant pinknödig, och allmänt trött när kroppen skickat ut insulin för att dämpa sockerruset. Det hela slutar med magont och illamående om man dricker för mycket.

Jag har aldrig mått så här bra dagen efter. Inte bakis alls. I vanliga fall så är jag liggandes till minst kl 17 dagen efter.
Jag tror förresten jag såg det fulaste jag nånsin har sett igår. En sliten man som är känd för att bli oändligt full. Det är helt ofattbart att nån kan bli så full som han utan att smälla först. Iaf så såg jag han sittandes mitt på en gräsmatta till allmän beskådning och pissa. Jag menar nu inte att han satt på huk och pissade, han satt på arslet och höll sin mandom och pissade rakt upp ungefär som en fontän. Ni kan ju gissa vars allt landa. Han lekte lite med strålen fram och tillbaka också, så han blev riktigt täckt av det. Han påminnde lite om det där klippet som florerade på internet förut med den där apan som pissar sig själv i munnen. Han hade den där välkända och apatiska nu-är-jag-full-som-satan-minen, typ som "-Skitsamma allt är ändå åt helvete. Lika bra att pissa på sig själv."

det är idag som man e glad att man inte drack igår..
va på party och hade fan lika kul som alla andra, dock drack jag inte en droppe,
han dessutom med att köra ihop 5-600 kr i svarttaxi pengar.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back