hur mår ni?

Mår fint.. :) sen att gårdagens kalas bara kostade mig 200:- gör inte saken sämmre :) Brukar alltid kosta bra mkt mer..

Nu är det bra igen.

Jag vill tacka Eurosport och GB-glass som hjälpt mig genom denna dag. :D

... fifan, har inte mått så här kass på flera månader.
Inte ens efter en låååång dusch mår man bättre, man känner sig precis lika brutaliserad och våldtagen som när man slog upp ögonen i morse (läs: middagstid).
Massor med öl slank ner för strupen igår. Jag trillade dessutom ner från stolen jag satt på och slog röven så jävla hårt...
Till råga på allt så hade jag världens jobbigaste träningsvärk redan innan i häcken. :kocko

Nej, nu får det fanimej vara slut med alkoholen på ett par månader framöver.

Som tur är så visar TV4 "När Harry mötte Sally" och det finns ingen som kan bota ens självömkan som Meg Ryan... :corn :slicka

sån jävla bakfylla... Har gått på ölen igen för att lindra, verkar funka bra :) :yoparty

mb skrev:
Denna vidriga dryck :zpy

Fick en flaska av en bekant för ett tag sen och tänkte jag skulle försöka pressa i mig den. Det första som slår en när man dricker cola är den sträva otäcka beläggningen som hela munnen fylls med. Tänderna börjar gnissla mot varandra och tungan känns förgiftad. Smaken är ungefär som om man hade spätt ut, kylt ner, kolsyrat och sockrat gammalt avslaget kaffe, samt smaksatt med saltsyra och lite kemikalier. I övrigt blir man konstant pinknödig, och allmänt trött när kroppen skickat ut insulin för att dämpa sockerruset. Det hela slutar med magont och illamående om man dricker för mycket.

Precis!! :lol
Fan va bra beskrivet! Och det är kolsyran som är mest irriterande, dom har ju hävt i hur mycket som helst av det för att dölja den pessiga smaken...
Smaka på riktigt avslagen coca-cola nån gång ni som gillar cola! :hihi

Mår topp, har jobbat både midsommarafton och dagen efter ( 4000 spänn rikare, i fucking love svarta pengar), om jag inte hade så djä... ont i fötterna så vore det bra, har sovit 2 timmar och ska fortsätta att packa för flytten i eftermiddag

värsta midsommaren hitills.....

Hade svinskoj hela kvällen och umgicks med gamla och nya vänner.
sen vid 0300 tiden så ramlade jag från en ytter trapp i jakt på mina nya DC dojor som nån snott/lånat. nästa sak jag kommer ihåg är att jag sitter i köket å vrålar som en stucken gris med vänster axel slappt hängandes...... :mad:
efter mycket om å men så kom taxin å tog mig tll sjukan, där dom snälla doktorerna å systrarna framkallade en smärta unknown to man :tungan när dom knäckte tillbaka min axel.
sen vart det en resa till gävle sjukhus för röntgen.....där jag vaknade bra satans<punschig efter smärtstillande å bakis....... :3freak

Sen fick jag gå hem i polarns jobbar dojor, sjukhus särk, toppluva.....

Så nu ville jag bara skriva av mig lite eftersom jag inte kan göra nåt.....sitter å glor på kass tv.....men då finns ju alltid sporthoj att roa sig med.
fortsatt trevlig kväll alla!!!

Edit. vafan kväll är det ju inte.... :D bara halv 2 ju..... :huvet

Macho Woman skrev:
Man tackar. Det finns på film, som tur är. Av någon anledning har större delen av kvällen raderats ur mitt minne. Märkligt.

Mycke märkligt!!!Kommer man inte ihåg det har det aldrig hänt, men finns det på film så kan man inte neka..........

Macho Woman skrev:
Jag slog rekord. Däck klockan 10. Men jag hade tydligen roligt innan dess:

Det är bra, för då hinner du inte göra en massa saker du får ångra dagen efter. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back